Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 558 ggr
Maria
3

Godmorgon fredag 18 november

Godmorgon på er.

Hoppas att ni får en fin fredag.

/Maria

DesK
1

Morrn morrn! 🙂 Idag står det städning på schemat här.

Önskar alla en trevlig fredag och fin helg!

/Désirée

JMW
1

Morrn i mörkret! Jag ska också städa när jag kommit hem efter mitt jobbpass. Behövs verkligen!

Trevlig helg!

Åsa S
1

Ska till köping och avsluta köpet av sommarstugan + få nycklarna sedan dit och mäta och sedan beställa möbler på IKEA så det blir en fullspäckad dag.

aggeelin
0

Godmorgon på er! Önskar också en fin dag med allt som ni har för er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

God förmiddag 🌺

Vet inte vad vi ska hitta på idag. Regnet öser ner. Suck.
Sambon ska iväg med sin syster, hennes barn och kille.  Jag får tråka hemma då alla får inte plats i bilen.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
1

Jag är hemma från jobbet nu och jag blev rejält blöt.

Moritz den gamle katten går här och "knorrar" och vill inte ut. Det ser ut som om han tycker det är mitt fel att det regnar😉

/Maria

DesK
0

#6 Så gör Zaki också, när vädret är dåligt. Vi är tydligen stygga mot våra ägare😉

/Désirée

Maria
1

#7 Haha, ja fyyy.

/Maria

DesK
0

Nu tror jag att jag snart måste kontakta Guiness rekordbok! Jag tog Körkort för 4 år sedan och idag blev jag stoppad av polisen, för femte gången!😮

/Désirée

Maria
1

Haha, ja det måste vara rekord😃

/Maria

Carrosh
0

God eftermiddag! Känner mig riktigt sliten efter ett intensivt arbetsdygn + alldeles för dålig sömn natten innan, så nu är det bara vila och göra ingenting alls som gäller för min del.

Osis också att min sambo blivit sjuk. Har ingen ork att pyssla om honom. 😭

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

JMW
1

#9 Men då! Otroligt. Jag har haft mitt Körkort i 39 år och vad jag kan påminna mig har jag blivit stoppad 2 gånger. Den senaste för typ 20 år sedan.

[PeterTM]
0

God eftermiddag 🙂

Kom just hem från dialysen. Jag är ensam hemma, övriga i familjen är på fredagsgalej på varsina håll, men de kommer hem när de tröttnar.