Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 355 ggr
aggeelin
1

Godmorgon söndag 5 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon från Göteborg.

Somnade i går till tonerna av Håkan Hellström😉

Vi bor ju en bra bit från Ullevi men man hörde att det var något stort  i bakgrunden.

/Maria

Leffe
1

Åter en solig dag, men det är lättare luft efter regnet och åskan i fredags. Riktigt skönt idag

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Här har vi underhållning från Metall Svenskan i dagarna tre. Konserten är en knapp km från oss. Vinden blåser inte åt vårt håll som tur är. Tidigare år när den varit 3km bort har vi haft riktigt hög musik här!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#3 Jag minns när vi bodde i Frölundaborg och då var det många gånger utespelningar där. Bland annat när Per Gessle spelade minns jag att vi satt på balkongen och t.om kunde sjunga med😃

Så fint du har i uterummet.

Här ser det ut som krig. Min man bygger ju en verkstad så hela trädgården och uterummet är fullt med brädor, papp, isolering med mera.

/Maria

[KattaBol]
0

God middag

Soligt och klart, men bara 13 grader.

flisan708
0

God kväll!! Haft två härliga dagar i min kolonistuga. Fått ordning på gräsmattan som varit regält hög. Trivs jättebra där. Mycket skön helg har det varit. Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Tarotstollan
0

Solsken och varmt på balkongen, på baksidan känns det betydligt svalare. Tyvärr har jag fortfarande en mycket varm lägenhet och att ha tvärdrag är så jobbigt då jag bara får ont i nacken av det. Så det är att röra sig sakta så man inte blir allt för svettig!😉
Går här och plockar i papper och annat "bra att ha", det mesta hamnar i återvinningen!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!