Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 746 ggr
aggeelin
0

Nu är det helg!

Härligt! Sitter just nu i min fåtölj och gör "ingenting". Vad ska du göra i helgen?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Sabinan
0

Shoppa med yngsta dotter och umgås med ett par väninnor.
Det blir inte så mycket av det på vardagar då vi alla har barn / fritidsaktiviteter / jobb

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

Calcifer
0

Ingenting. 😃

Fått mig en rejäl smäll när jag ramlade så har ont och svårt att gå, plus mår illa och har en mage som bråkar. Så det blir en helg av filmer, serier och annat mys. Öh, lite som varje dag…

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

taggigarosen
0

Jag ska möblera om. Har nyss flyttat in hos min kille och han har sån oordning så mina saker knappt får plats.

Maria
0

Jag tror jag ska göra som Agge…ingenting😃

/Maria

Zepp
2

Jaa.. äntligen fredag.. och två dagar där man inte behöver göra någoting!

Jag satsar främst på att sova länge.. dricka lite  vin, laga mat när jag blir hungrig och i övrigt slappa!

#3 Skulle oxå behöva en flickvän som flyttar in och reder upp allt kaos!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

taggigarosen
1

#5 😃Ha ha

Leffe
0

Eftersom det inte verkar bli bea väder kommer jag sitta en del och redigera fotografier. Arbetsstolen som jag fått har redan gjort att ryggvärken minskat

Totum
0

Jobbar hela helgen.

Tarotstollan
0

Kommer att ta det lugnt som vanligt. Sova så länge jag bara får för katterna.😉 Skall plocka undan en del och det finns ju alltid att plocka med om man har ett hem.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
0

Dags att ladda inför sovmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
0

Har blivit en lugn helg. Fika med en kompis på stan i fredags eftermiddag, sen gjordes det köttbullar under kvällen. Igår firade vi mitt nya jobb med entrecôte och ugnsbakade potatishalvor. Idag har det varit lugnt hela dagen pga huvudvärk. Men lite pyssel hann jag med iaf. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!