Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 1032 ggr
stina63
0

Är ni nöjda?

Är ni nöjda med ert liv som ni har nu?
Om ni skulle vilja ändra på något vad skulle ni då ändra på?

Aleya
0

Jag skulle sluta ha ont och bli pigg igen som en bonus. Annars är jag nöjd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

stina63
0

De är inte roligt att ha ont, Får hoppas att du slipper ha ont Aleya

vendelay
0

Jag är nöjd med livet. Önskar att jag vågade mer bara. Är du nöjd, Stina63?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

fruktgumman
1

Jag är nöjd med det mesta. Men hade jag haft möjlighet att vara ledig mer och få mer tid med sambon och djuren så skulle det vara ännu bättre.

Aleya
0

#2 Tack. Men det lär nog inte hända på ett bra tag. Men jag hoppas att det kan lindras. Annars så trivs jag med jobbet och ska flytta till större och billigare. :)

Medarbetare för Julen

MyntareCarlsson
0

Jag är nöjd med riktningen mitt liv rör sig i men är inte helt nöjd med situationen just nu :) 

Men så finns det förståss en grej! som kanske kommer att sätta krokben på mig.

vi får se helt enkelt :)

www.fantasygoldcoins.simplesite.com

Metal Coins For Your Game

Tarotstollan
1

Nej, jag är inte nöjd med mitt liv men det funkar än så länge.
Det hade varit skönt att bli av med värken.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Aleya
1

#7 Hear ya!

Medarbetare för Julen

Stallmima
0

Nu är jag inte nöjd, hade du frågat mig för 1 år sedan var jag nöjd (mer än nu iallafall)

Åsa S
0

Nästan 100% nöjd med mitt liv, fick urinstopp i torsdags så jag har kateter i några veckor och det gillar jag ju inte. Får väl hoppas de hittar nån orsak till det som går att åtgärda så det inte händer igen.

Mysan_
0

Nästan. Är ganska stressad och nedstämd just nu till och från, lever ett liv med mycket ångest, men vissa dagar är underbara och jag är glad att jag får leva i alla fall. Annars mår jag jättebra!

Maria
0

Just nu är jag nöjd men det har varit jobbiga år det sista. 

Det började med borrelia, hjärnhinneinflammation,  operation av elak hjärntumör, blindtarmsoperation, blödande magsår och chlostridiuminfektion och nu senast trodde jag att jag hade äggstockscancer men det var "snällt. Fick operera bort livmoder, äggstockar och tarmkäx.

Det känns som om jag har blivit "gammal" ganska snabbt.

Men med tanke på omständigheterna så är jag väldigt nöjd med livet. 🙂 Det kunde vara så mycket värre men jag har en fantastisk son och en underbar man. Min bror och svägerska är också guld värda. 

Jag är en naiv optimist och det tror jag hjälper till ganska bra.

/Maria

citytjejen
0

Jag är nöjd med det mesta i mitt liv och livet har blivit mycket bättre på månda sätt än vad jag trodde när jag var i tonåren. Då önskade jag (men trodde inte allt skulle slå in) att jag skulle träffa en bra man, bo bra och ha ett kul jobb, inte ha några barn och ha bra vänner. Nu har de önskningarna "slagit in" och jag är tacksam för det, varje dag! 🙂

/Christina

stina63
1

*3 vendelya, ja jag är nöjd med mitt liv. Har gjort de mesta,

Intressant läsa de ni skriver om.
Jag känner att jag är nöjd med mitt liv. jobbat många år. Ända är att jag har inga barn. Men de kan jag inte göra något åt.
Krämpor de har jag med men de går över emellanåt. Har jobb goa fina vänner, Underbar familj. Lever bra har mat betalar räkningarna. Har mina katter Har min stuga
Jag jobbar med vården tar han dom äldre dementa, Går ut roar mig med vänner. Jag har min egentid även om jag bor själv. Så behöver jag en egentid. Eftersom många omkring en tror att man har all världen tid eftersom man är bor ensam.
Lärt mig säga nej.. De känns de gör de. Men jag behöver vara med mig själv också.
Har LK här inne där jag kan lära känna fler underbara människor,.
Ut och reser en gång om året händer också

Ja jag är nöjd❤️

Carrosh
0

Jag är ganska nöjd, faktiskt. Det enda är väl att jag vill ha en fast tjänst, då jag fått börja som timmis nu igen, men det kommer väl så småningom. Annars är det inte mycket jag känner att jag vill ändra på. Är ganska nöjd med hur mitt liv ser ut och lever det så gott jag bara kan. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

morten.dynamite
0

Nej inte det minsta nöjd.

vendelay
0

#16 Vill du prata om varför? (Inget måste förstås!)

morten.dynamite
0

#17 Tja kanske det fast inte öppet här.

vendelay
0

#18 Du är hur som helst välkommen att skriva PM om du vill. :)

[TanatosNyx]
0

Jag är kluven, både ja och nej. Jag skulle bara så gärna vilja vara frisk, och önskar att mina nära och kära fick vara detsamma..