Godmorgon fredag 8 jan
Godmorgon på er!
Idag är det bara 10 grader kallt här och det känns, i förhällande till gårdagen, riktigt varmt 🙂Nu åker jag snart till jobbet - önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon från Göteborg. Det är "bara" minus 3 grader idag.
/Maria
God morgon!! -14 grader ute. Lite bättre än tidigare dagar. Idag blir det akupunktur behandling för handen. Börjar jobba på måndag och jag tycker det blir skönt. Mycket bättre nu så det känns bra. Träning har gett resultat. Det är lycka. Ha en bra helg!
God morgon 🙂
Här är mulet idag och temperaturen är bara hälften av vad den var igår, minus 11 grader just nu. Jag har dialys idag, frugan jobbar förstås, men ungarna har ledigt än, de börjar skolan på måndag. Dottern ska klippa sig idag, det är ett par år sedan sist, hon ska ha axellångt och sedan ska hon färga håret grönt. Min fru ångrar att hon gick med på det, men jag tycker att det ska bli kul. Hon är tonåring och behöver ha lite "morötter" för att lätta på tonårsbutterheten 😉
#3 Haha vad roligt. Ska man ha grönt hår så passar väl det perfekt när man är tonåring😃
/Maria

God morgon!
Hoppas dottern blir nöjd med färgen själv Peter🙂
Här blåser det & snöar, minus 0,4 grader. Har inga särskilda planer för dagen.
Trevlig fredag till er🌺
God middag
Satte klockan ringa klockan 9 men vände på kudden vaknade klockan halv tolv, Kändes skönt göra så
Kommet mer snö och läste där mina föräldrar bor Skivarp, Där satt bilar fast inatt på vägen 101
Får se om de går köra till dom i morgon,
Idag blir jag inne,, kanske.

God eftermiddag.
Jobbat halvdag idag.
Inte lika kallt idag, men sitter ändå och fryser om händerna.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
#3.4
Jag tror att det är många som har grönt hår just nu. Jag ser ganska många unga vuxna som har det, en del ser riktigt bra ut 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kväll 🙂
Tuff dag på dialysen idag, lågt blodtryck hela vägen igenom, hemma 19.20 och åt middagsmat, sedan har vi tittat på Kunskapskanalen.
Dotra var iväg till frisören och därefter hjälpte frugan henne att bleka och sedan färga. Själv är hon nöjd med resultatet och jag tycker att det blev snyggt 🙂
#9. Snygg färg!Hoppas hon blev nöjd.
Här håller det på att snöa fortfarande och skall göra hela natten och morgondagen också enligt prognosen. Just nu är det - 4,8.
7- Fast var här vid 15.30 tiden och körde runt plogen på gårdarna och utanför dörrarna, det syns knappt nu att de har plogat!
Undrar om de skall jobba övertid i helgen och ploga igen eller om vi får pulsa runt i detta tills på måndag?😐
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#9 Jag förstår att hon är nöjd. Läcker färg.
/Maria