Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 757 ggr
annia1
0

God Morgon 4 Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla god morgon.

Här är det just nu 14 grader kallt. Är nog bland det kallaste som varit i vinter. Nu har vi ju i alla fall fått ett litet täcke snö på ca 1 dm. Enligt prognosen så ska det ev snöa idag. Om det gör det så måste jag nog ut och skotta för första gången. Får väl se. Annars inget planerat för dagen när jag kommer upp.

Hoppas ni får en bra start på veckan.

Bild från pixabay.

.

stina63
0

God morgon
Kallt även i Skåne, Känns som minus 20 grader

Vilade mej i går ja hela helgen Något som jag behövde efter jobbat jul och nyår. var helt slut
Känns bättre nu
Nu ska jag jobba kväll,
Ha en bra dag

Maria
0

Godmorgon från ett Göteborg med minusgrader.

/Maria

Leffe
0

Hur vädret är här i Solna vet jag inte. Har precis gått upp och inte kollat ut ännu

stina63
0

Här skiner solen för fullt men jag tror de är rätt kallt ute,, Får gardera mej ta på varmt

aggeelin
0

Godmorgon!

Här är det mycket kallt idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
0

God dag! Här i Stockholmstrakten är det ca 7 minus, lagom kyligt tycker jag. Vi är lediga och ska åka till min mamma snart och leverera en ny TV och skjutsa henne till polisen för att fixa nytt id-kort. 

Ha en bra dag alla LK:are!

/Christina

Spanaren
0

19 grader kallt och blåser friskt här i norr. Snöat har det också så jag har skottat två gånger idag. Ha en bra dag/kram

stina63
0

God kväll

De var kallt idag, Jösses Här nere i Skåne är de kallare känns det som
Var bara ett par minus grader de kändes om -15
Nu väntas sängen, Ny arbetsdag i morgon
Ha en skön måndagskväll

Carrosh
0

Gokväll!

Hemma och sjuk :( Min sambo pysslar om mig och skämmer bort mig, så det känns ganska uthärdligt ändå. Nu ska jag strax slänga mig i soffan igen och titta på lite mer film.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!