God Morgon 4 Januari
Önskar alla god morgon.
Här är det just nu 14 grader kallt. Är nog bland det kallaste som varit i vinter. Nu har vi ju i alla fall fått ett litet täcke snö på ca 1 dm. Enligt prognosen så ska det ev snöa idag. Om det gör det så måste jag nog ut och skotta för första gången. Får väl se. Annars inget planerat för dagen när jag kommer upp.
Hoppas ni får en bra start på veckan.
Bild från pixabay.
.
God morgon
Kallt även i Skåne, Känns som minus 20 grader
Vilade mej i går ja hela helgen Något som jag behövde efter jobbat jul och nyår. var helt slut
Känns bättre nu
Nu ska jag jobba kväll,
Ha en bra dag
Godmorgon från ett Göteborg med minusgrader.
/Maria
Hur vädret är här i Solna vet jag inte. Har precis gått upp och inte kollat ut ännu
Här skiner solen för fullt men jag tror de är rätt kallt ute,, Får gardera mej ta på varmt
Godmorgon!
Här är det mycket kallt idag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dag! Här i Stockholmstrakten är det ca 7 minus, lagom kyligt tycker jag. Vi är lediga och ska åka till min mamma snart och leverera en ny TV och skjutsa henne till polisen för att fixa nytt id-kort.
Ha en bra dag alla LK:are!
/Christina
19 grader kallt och blåser friskt här i norr. Snöat har det också så jag har skottat två gånger idag. Ha en bra dag/kram
God kväll
De var kallt idag, Jösses Här nere i Skåne är de kallare känns det som
Var bara ett par minus grader de kändes om -15
Nu väntas sängen, Ny arbetsdag i morgon
Ha en skön måndagskväll
Gokväll!
Hemma och sjuk :( Min sambo pysslar om mig och skämmer bort mig, så det känns ganska uthärdligt ändå. Nu ska jag strax slänga mig i soffan igen och titta på lite mer film.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!