Godmorgon torsdag 10 dec
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
🌺
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag sitter och äter frukost i sällskap av tända ljus. Ute blåser det igen och kransen som vi hängt på dörren knackar på med ojämna mellanrum. Hit med en riktig vinter.
Godmorgon. Det är fortfarande mörkt och det blåser ordentligt. Jag ska strax ge mig iväg till läkaren.
/Maria
God morgon 🙂
Hård blåst här också, det dånar i kåken. Jag är pigg igen efter ett drama under natten. Frugan vaknade av konstiga ljud (från mig visade det sig) och hon upptäckte att jag var helt sjöblöt och knappt kontaktbar, hypoglykemisk chock (insulinchock) och knappt mätbart blodsocker. Tur att frugan var hemma, annars hade det kunnat gå illa.
God morgon!
Suuupertrött idag! zZZzzzzZzzzZZZzz
Inte sovit överdrivet mycket, och ska iväg till jobbet om 3 timmar, men det går nog bra :) Ska ta och fixa lite lunch här nu och ta det lugnt innan jag smiter iväg.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
#4 så skönt att du hade frun hemma! Tur!
Godmiddag
*4 Jösses vilken tur att din fru var hemma Peter. Krya på dej Peter
Nu har jag varit vårdcentralen tagit faste prov, Årlig kontroll hälsokontroll.
Godmiddag på er.
#3 Vill ha rapport sen om du orkar berätta.
#9 Det var ju som jag befarade med all säkerhet äggstockscancer och därför ville han ta mötet "öga mot öga" så att säga.
Akutremiss är skickad till Sahlgrenska men där rullar kvarnarna långsamt ibland så jag ska vara som en igel med att ringa 😉
Det känns som max otur att få två olika cancertyper inom 5 år.
/Maria
#10 Suck, så tråkigt!! Nu måste du vara som en igel!
Ja, jag tror man kan komma långt om man är idog men bara om man är trevlig och inte irriterad. De stackarna som svarar i telefonen kan ju inte rå för snigelgången.
/Maria
#4, 10. Usch vilka chockar ni ger här inne. 😮Hoppas att allt går åt rätt håll för båda två! 🤗
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Peter, tur du har din fru. Hoppas allt blir bra igen.
Maria, ja vad ska man säga. Blixten sägs inte slå ner på samma ställe två gånger sägs det. Om man ska se nån fördel (hittar inte bättre ord) i det hela att du vet hur du ska göra för att skynda på dom på sahlgrenska.
.
#12 Jag tror också på att det är viktigt att vara trevlig - det räcker långt!