Godmorgon fredag 20 nov
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ute är det precis snorhalt! Jag saknar dubbdäck på cykeln så det får bli bilen idag. Tråkigt, jag som har ärenden på stan på eftermiddan. Kanske eländet smälter under dagen. Det blir ljust och fint med snö och är det bara sandat/dubbdäck på cykeln så ska det gå bra!
Önskar er en bra dag!
God förmiddag.
Jag är ledig idag och solen skiner men det är bara runt 0-strecket i temperatur.
Just nu ser jag med förskräckelse hur smutsiga våra fönster är, tur att det mörknar fort😃
Jag har sovit för andra natten nu med raggsockar på….jag är ju så frusen.
/Maria
God eftermiddag 🙂
Just hemkommen från dialys, nu kommer det sista långuppehållet på länge eftersom jag börjar med femdagarsbehandling på måndagar och blir helledig på torsdag och söndagar.
Här är ett par plusgrader och dagen har varit solig.
Nu har jag för första gången haft ett samtal med ett par sockor😃
Jag letade efter den lille katten Lakritz och kom in i sovrummet som var mörkt och jag såg något mörkt i min säng så jag sa -Tittut…. ligger du här i mörkret och gömmer dig? När jag skulle klappa honom så var det mina mörkblå raggsockor😉
/Maria
Varit lite här lite där. Snurrade runt Emporia Malmö där är Hyllie station också som leder mot Danmark
Där var rätt mycket pickuppolisbilar hela 9 stycken, en del nya flyktingar som kom
Hostar lite mindre så jag ska väl bli lite friskare till måndag
#4 hehe ;) Var var då dem lille Lakritz?
Godkväll godkväll!
#4 Haha! Skrattade högt när jag läste det där :) Det igenkännande skrattet. 😃
Bara tagit det lugnt här idag. Sov ut ordentligt och har glott runt på nätet typ hela dan. Kände att jag behövde en sådan dag. Kikat lite på idéer för min fortsatta bakning också, som nog tar vid igen i nästa vecka. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
#4. Skulle velat se din min när du upptäckte att du klappade på ett par sockor!😂
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Lakritz var förmodligen ute för när jag kom tillbaka i köket så satt han på golvet😃
/Maria