Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 657 ggr
aggeelin
0

Godmorgon måndag 9 nov

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

God morgon!! Är faktiskt tredagars ledig så jag har även denna dag ledig. Så skönt att få ha varit ledig helg plus måndag, sällan man är det så det är bara att njuta fullt ut. Önskar er alla en skön måndag!!

aggeelin
0

Njut Flisan! Så skönt med en extra dag ledig.

Jag ska sitta hemma och jobba idag på förmiddagen. Jag väntar på att sotaren ska komma. Inte alls ett lämpligt tillfälle att sota när vi har tagit bort golvet runt kaminen. Får hoppas att sotaren inte sprider så mycket sot ikring sig.

Toyan
0

God morgon!

Ha en fin ledig dag flisan.

#2 Förhoppningsvis är sotaren extra försiktig när han ser att golvet är borta där agge.

Här har det regnat kraftigt igen, nu lyser solen men det blåser rätt bra fortfarande.

Fin måndag till alla🌺

Tarotstollan
1

Här har regnet piskat på fönstren hela dagen, det är nu mot kvällen som det lugnat ner sig  och det är uppehåll just nu.☔️
Jag har plockat lite i lägenheten och börjat att fundera på om jag skall plocka in balkongstolarna för i år. Har tagit in den stora krukan men jorden  är full med vatten så jag får vänta tills den torkat innan jag orkar släpa upp den till vinden. Använder jorden nästa år också, sen får jag nog byta den.
Har även plockat ur sommarskorna ur garderoben och skall hämta vinterskorna på vintern och byta plats på dem.
Funderar fortfarande på vart sommaren tog vägen, jag hann ju knappt få ner skorna innan det är dags att sätta upp dem igen.🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
0

Godnatt på er!