Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: tävlingar-lek-och-spel
Läst 1038 ggr
Leffe
3

Vilken byggnad är det?

En lite annorlunda tävling. Det gäller att gissa vilken byggnad bilden kommer från. Varannan dag kommer det en ny bild på byggnaden. Tävlingen pågår november månad ut.

Du får svara hur många gånger du vill på resp bild, men tänk på att har du först skrivit en sak och sedan skrivet ett nytt senare så stryks det första osv. När tävlingen slutar tar vi fram den som har rätt svar. Vinnaren får två biobiljetter av iFokus.

Bild 1

1 november

Totum
1

Seglora kyrka på Skansen.

stina63
1

Jösses de var svårt, Kanske lunds domkyrka

[VSK]
0

Jag får väl inte vara med och gissa antar jag 🤦‍♂️

Leffe
0
[VSK]
0

Nu blev jag ju osäker ju. Trodde jag visste vilken byggnad det är 🤔

stina63
0

Kan du gissa vad de är för en byggnad VSK av de lilla då är du duktig😃

[VSK]
0

stina63, jag trodde först att jag visste då Leffe har skickat mig en del bilder via mail och pm, men här går jag bet 😭

Leffe
0

VSK,Icke dessa bilder. Håller vissa bilder borta från dig. För dessa hade jag planerat för tävlingen

stina63
0

Okej då förstår jag,, Men jag tror inte Leffe talar om de, Inte äns för oss Medisar har jag sagt de

Leffe
0

Inte sagt det till någon. Bilder VSK får se är på djur, bussar och båtar. Alltså inga byggnader

[VSK]
0

😭

snigelpiga
0

Rådhus i Sigtuna.

Leffe
0

Kom med lite gissningar. Snart kommer bild 2

Tarotstollan
0

Hedareds stavkyrka.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[peter54]
0

Jag kan inte gissa på den bilden, för mig ser det bara ut som ett Gunnebostängsel framför en betongmur, så för att bara slänga ur mig något säger jag Berlinmuren 🙂

[VSK]
0

😂

Maria
0

Haha, jag har också legat lågt då jag tyckt det såg ut som ett galler av något slag😃

Uppsala Domkyrka kanske?

/Maria

Inlägget är låst för nya kommentarer