Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 543 ggr
Cristine
0

Gomorron Söndagen den 23/8

.Vilodag ska det vara men jag måste göra klar soffan ute i trädgården, jag ska sätta fast ett ben så det sitter stadigare och hyvla hörnen runda.

Sedan har jag en hel grupp som måste skruvas ihop bättre.

Ha en lugn och skön dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon Cristine och alla andra som vaknar.

Solen skiner och ikväll kommer min man hem. Han ska på kalas på hemvägen.

/Maria

Toyan
0

God morgon!

Du är flitig Cristin, hoppas du får en stund att bara njuta av det vackra vädret också.

Ha det gott allihopa🌺

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Här är soligt och fint och härliga 18 grader. Jag ska fortsätta att skruva upp panel och så tänkte jag hälla upp min jästa bärkompott för att se om det dyker upp några fina Fjärilar. Jag har sparat resterna efter koket av vinbärssaften, hällt i socker och vatten. Nu har burken stått ute i värmen i två veckor, så jag hoppas att det har jäst ordentligt.

Maria
0

#3 Lockar det till sig Fjärilar?

/Maria

[peter54]
0

#4 Ja jäst frukt är fantastiskt att locka till sig Fjärilar med. För några år sedan hällde jag ut fem liter jäst äpplemos på komposten och då kom det nära 100 amiralfjärilar. Jag var helt chockad över mängden, annars har jag aldrig sett mer än en sådan åt gången.

Maria
0

Men vad spännande. Alltid lär man sig något nytt.

/Maria

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Ännu en skön dag ute. Idag med lite blåst - kylig vind - varmt i lä.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1

Min "blomman för dagen" har nyligen fått sin första blomma. Jag sett fram emot många fler innan det blir frost.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

God kvälls

Vilodag nä inte för alla., Jag har jobbat jobbat och nu har jag slutat jobba
Så de blir vila för resten av dagen.

Ha en skön söndag

Carrosh
0

God eftermiddag!

2/3 nätter gjorda, ska tillbaka till jobbet om lite drygt 2 timmar för att göra sista natten för veckan. Bestämt mig för en solo-kräftskiva senare under veckan, då jag inte kunde följa med på kräftskivan igår. Ful hatt och en massa kräftor helt i ensamhet, bara för att jag kan. 😃Längtar redan!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[peter54]
0

God afton 🙂

Jag avslutade dagens jobb vid 20.30, fick upp första väggen i alla fall. Jag var och köpte virke igår eftersom jag inte kan vara på taket utan knäskydd och jag ville ju få något gjort den här helgen. Efter det har jag blivit friserad, så nu är jag snaggad igen 😉

Maria
0

#11 Oj, här går det undan.

/Maria

stina63
0

*11 Jösses Jobbar fort Peter

[peter54]
0

#12 Tycker du? Jag tycker att det går rätt långsamt framåt, men det gör inte så mycket, jag vet ju att jag måste vara försiktig med hjärtat och därför vågar jag inte jobba när det är som varmast mitt på dagen.

Jag hade knäskydd tidigare, men de hade kardborrebanden gett upp på, så jag beställde nya och de skulle komma i vecka 34, vilket de förstås inte gjorde. Då kunde jag inte jobba med plåten under helgn, så därför tog jag pojken med mig och åkte till brädgården igår 🙂

Maria
0

#14 Ja med tanke på din "historia" så är jag djup imponerad🙂

/Maria