God morgon den 5 augusti
Dagen börjar bra när jag ser att Annia har uppmärksammat en kvinnosak som bör bli ett minne blott.
Ute ser det halvbra ut..16 grader varmt
Önskar er en glad lill-lördag!🙂
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon.
Så kom regnet inatt och idag har det återgått till 16 grader. Man får vara glad för det lilla….😃
/Maria
God eftermiddag.
Min dag började inte superbra direkt. Vaknat hela dagen (dygnet vänt för min nattvecka på jobbet) av gubbarna som påbörjat dräneringsarbetet här utanför. Det hade ju vart lugnt om de inte hade fått för sig att lämna maskinerna på även när de går på rast. Så de har stått och surrat hela dagen, blivit väckt av att telefonen börjat surra (förstår inte varför jag inte bara stängde av den i morse när jag la mig) och så tömning av sopcontainrarna här ute, även glas. Jag längtar nu mer än någonsin efter det där huset som vi planerar att köpa inom de närmsta åren. Att slippa de här idioterna på kommun som ska fixa här i området, men är totalt inkompetenta och lämnar maskiner på under rasten eller förstör trimmaskinerna när de "vroom vroom"-ar dem istället för att låta dem gå när de använder dem. Eller mopedistungdomarna som kör nätterna i ända under hela sommaren, mellan bostäderna på trimmade eu-mopeder.
Sorry för mitt klagande, kände att jag behövde få ur mig lite grann..
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Funkar inte öronproppar?
/Maria
#3 Dessvärre tränger alla såna höga ljud igenom, eftersom sovrumsfönstret vetter ut mot där de jobbar, plus att de borrar och hamrar i husväggen, så det skakar i hela byggnaden. 😕
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!