Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 388 ggr
flisan708
0

God morgon 9 juli

Hej och god morgon på Er!!! Ligger och lyssnar på Dalaradion och avnjuter morgonens första kaffe. Njuter av att ha semester och tycker livet är allmänt gött. Grått och småregnigt ute, men….. det är svensk sommar. Har lite ideer idag men det beror på vädret. Ha en skön torsdag!!!!

Fridaaaa
0

Morgon 🌺

Snart helg igen. Inte klokt! Halva sommaren har snart gått, lite deppigt. Inte varit mycket till sommaren heller 😕 Man får hoppas på en varm fin höst sen 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godmorgon på er! Sovmorgon idag och ny dags för frukost!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon på er.

Det blåser och regnar på tvären som vanligt här hos mig. Tur att jag är ledig idag.

Jag behöver i alla fall inte vattna ute😉

/Maria

Toyan
0

God förmiddag!

Söt kanin Frida🙂

Blåsigt och mulet, blir nog regn, 14 grader. Ha en fin dag oavsett väder.

[peter54]
0

God middag 🙂

Här regnar det, men temperaturen är lagom, 18 grader, så jag passar på att vara ute och jobba lite när det håller upp i regnandet en stund då och då.

fotokrafs
0

God eftermiddag! Sitter och dricker kaffe. Mmm… det luktar något gott, som om det bakas någon sorts kaka eller bulle här i huset. Blir sugen på bakelse, Aja, tar en chokladbit istället :)

[Sisa2]
0

Hej !

Inget vidare väder här heller.  Undrar om det blir någon sommar alls ??

Fin kväll till Er !     🌺

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Jag är inne en stund och tar matrast, jag har varit ute sedan halv tre eller något sådant och sågat, skruvat uppifrån stegens sjätte steg. Det har kommit ett par korta skurar, men då har jag varit i verkstan. Lite smådugg emellanåt, men det bryr jag mig inte om, jobbar på ändå 🙂

Jag tycker att det är sommar, när annars kan jag jobba ute i t-tröja och shorts? 😉

stina63
0

God kvälls

Som de blåste inatt. Hammocken åkte rakt in i äppleträdet av vinden.
Killarna har hållt på hela natten också. Så nu har jag särat på dom ett tag.  Hugo är hos min bror Så får jag förhöra mig med veterinär kolla upp dom.

Sommar det blir nog inte mer än de vi har haft, Sommaren är kort i år. Idag kändes des om höst. Kallt ruggigt blåsigt regnigt,

Ha en skön torsdag

Maria
0

#9 Hur gamla är de? De har väl levt ihop länge om jag minns rätt. Så underligt.

/Maria

stina63
0

De är 7 år Maria.
Hugo har inte tillåtet Anton att använda lådan. Så han har fått bajsa på toamattan och inne i färdboxen som han brukar ligga i .
Kan vara precis vad som helst. Vara njurarna han är känslig i pälsen en svår katt att hantera pälsvård. Svår att bada Så de har jag slutat nu med, kör med torrchampoo istället.

Maria
0

Usch vad jobbigt. Hoppas verkligen det löser sig.

/Maria

stina63
0

Ja de löser sig nog. Får jag bara tag på dosan feliway och kontakt med en veterinär. Får hoppas på bästa. Jag vill ha dom båda här. Svårt välja vem ska jag ha. De är jobbigt

[peter54]
0

Nu har jag givit upp jobbandet  för dagen för nu öser det ner och det ser inte ut att bli någon mer ljusning.

stina63
0

Nä de börjar blåsa upp. Var ute innan för en stund sedan, Önskade jag hade vantar och tjock vinterjacka.. 😃 Eller så frös jag för jag hade nyss ätet isglass😃