Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 649 ggr
Cristine
0

Hur gammal var du..

när du flyttade hemmifrån?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sabina]
0

19 år

Achatina
0

25 😃

Kyllan56
0

23 år, vilket var mycket sent på sjuttiotalet.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

annzoo
0

ca 16

AnnaFagerell
0

16 då jag flyttade till gymnasium som var internat

Medarbetare på djurskydd.ifokus

fruktgumman
0

21

Maria
0

19 år.

/Maria

[tk1971]
0

Vill minnas att jag var 20 när jag flyttade drygt 500 km för att studera på universitet.

[sanna70]
0

ca 16 år

Tarotstollan
0

21, 4 år.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Fridaaaa
0

Flyttade halvt som halvt när jag var 19 år men var runt 21-22 innan jag skrev mig på adressen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Intehärutandär
0

16 år. Var på väg 2 år tidigare med pojkvän.

[TanatosNyx]
0

19. När vi sprang ut på trappen på studenten sprang jag till tåget i stället för till första bästa studentfest.

[LadyX]
0

16

[[Narwayn]]
0

16 år. Flyttade hela 247 m från mina föräldrar :P och bor fortfarande kvar 9 år senare, fast numera med pojkvän och fler djur :D

[peter54]
0

Jag var 16, men flyttade hem igen en vända när jag var 18 och skaffade sedan egen lägenhet när jag var 19.

stina63
0

Jag var 17 år. Mina föräldrar flyttade till landet. Där gick ingen buss tåg eller sådant. Så jag flyttade först till min syster bodde där från januari till oktober. Jag gick på gymnasiet också. Sen på hösten fick jag min egen lägenhet på första våningen. Den var 27 kvm. Ingen telefon hade jag. Men de fixade mamma och pappa för jag gick inte till telefonkiosken ringde till dom. Hon hade ingen koll alls på med då😃De numret kan jag fortfarande men den finns inte mera

flisan708
0

18 år

Afturelding
0

Jag var 19.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Sisa2]
0

Första gången jag flyttade hemifrån var jag 17 år.  Men tyckte det var så trist så jag flyttade hem igen !

När jag var 19 flyttade jag ihop med mannen jag ännu lever tillsammans med .     ❤️

Velinga1984
0

17 år.

Haku
0

Man kan säga 14 flyttade till ett internat och var nästan aldrig hemma sen har jag bott på andra ställen men inte hemma direkt, vart hemma någon helg då och då. Fick min första lägenhet som 18.