Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 262 ggr
Cristine
0

God morgon den 25 juni

..Sol på bar himmel..men naturligtvis så måste det blåsa kraftigt då…

10 grader, jag avskyr när det blåser!!

Nu ska jag fika.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God morgon Cristine och övriga som tittar in🙂

Sol här också och vita molntussar på blå himmel, ser ju lovande ut, än så länge.

Ha en fin torsdag allihopa🌺

Maria
0

Godmorgon.

Jösses vad förvånad man blir när det är helt klarblå himmel. Det är 15 grader ute redan så det bådar gott.

/Maria

Intehärutandär
0

Grått och trist här. Sonen har beställt en second hand-runda, så vi ska på 3-4 st. Fick t o m frukost på sängen för den sakens skull.

[peter54]
0

Tjenarehejsan 🙂

Vi har lite växlande väder, mest mulet, men någon solglimt emellanåt, dock uppehåll, så jag är nöjd. Jag kan vara ute och greja med ditt och datt på min lediga dag.

Jag är mest utomhus på mina lediga dagar när det inte regnar, jag trivs utmärkt med vädret som råder. Det märks om inte annat att jag inte hinner med gissningar i Hänga Gubbe-tråden 😉

[Sisa2]
0

Halloj !

Nyss hemkommen från jobb och trött !   Blir nog en eftermiddagslur i soffan, så jag orkar med kvällen.   Solen har tittat fram, men nu är himlen bara grå…igen !

Ha en fin eftermiddag o kväll !      🙂

Cristine
0

9Underbar morgon/förmiddag i trädgården  men nu är det svarta moln som dragit sitt draperi över den blå skyn

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag läste precis på nätet att sensommaren ska bli ovanligt varm. Det tackar vi för😃

/Maria