Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 360 ggr
aggeelin
0

Godmorgon tisdag 23 juni

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

God morgon på dej Agge

Ja jag är tidig uppe haha. Skulle till tandläkaren kl 9.  Cyklar dit och de har försökt ringa mej två gånger i veckan. Tandläkaren är sjuk. Jodå jag har fått hemligt nummer men jag svarar inte. För de är så många försäljare som ringer mellanåt så jag klickar dom😃.
Så de blev cykla hem igen till stugan
Ha en skön dag

Toyan
0

God middag! Molnen tog över så solen försvann, tror det blir åska. Ha en fin dag allihopa 🌻

[Sisa2]
0

Hej mitt på dagen !

# 1  Då fick du i alla fall både gratis motion och frisk luft, stina !   😉

Vad säga om denna dag då ?  Som vanligt..lite kallt och blåsigt.  Får nog börja tänka på att göra saker som inte är väderberoende.  Vi bor trots allt i Sverige !

Ha en skön tisdag !      🙂

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blommar hos mig!

aggeelin
0

Mer

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Här är soligt och varmt och jag har varit ute några timmar tillsammans med barnen och jobbat på vårt projekt med redskapsboden. Nu när vi tog en drickapaus kom en regnskur, men den är redan över och nu lyser solen igen. 

Samtidigt har vi lekt och skojat en hel del och Lovisa lär sig köra fyrhjulingen. Livet är bara störtskönt just nu för oss tre. Värre för frugan som jobbar, men hon är snart semesterledig hon också 🙂

fotokrafs
0

God eftermiddag! Dricker kaffe och väntar på maken. Vi ska ut i motionsspåret. Ösregnade nyss, men nu verkar det lugnt.

stina63
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Ja sisa en extra motion fick jag. Men skönt cykla fotade lite på vägen.

Intehärutandär
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Min trädgård är fylld med blommande växter. Nu senast har min dotters buske slagit ut och min ena Klematis. Den är mäktig i sina stora mörklika blommor.