Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 609 ggr
aggeelin
1

Godmorgon lördag 30 maj

Godmorgon på er! En hel lördag att ta tag i!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

God morgon på er! Ser framemot denna dag. Ska börja dagen med en kurs i krokning med vävgänget sedan bär det av till jobbet och ska jobba kväll. Solen skiner därute, härligt!! Ha en skön lördag!

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morning!

Äntligen fått sova 5½ timme i sträck och det bästa av allt är att jag vaknat upp till en solig dag+ att det blåser inte. Ha en bra dag ni också.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Godmorgon tittar in snabbt. Ska iväg efter jobb fira pappa Ha en skön

Fridaaaa
1

God morgon i skitvädret!

Riktigt höstväder ute suck. Vaknade upp med huvudvärk deluxe (vädrets fel). 
Hade planerat massor utomhus idag men det skiter sig totalt på ren svenska sagt 😕 Så frågan är vad man ska hitta på?

Såhär fint hade vi det igår

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Godmorgon.

Regn, rusk och sol om vartannat.

Vi ska strax iväg och veckohandla plus fiskbilen såklart. Katterna måste få sin lördagsströmming😃

/Maria

Anterrabae
0

Gomorron! En seg lördagsförmiddag efter en jättemysig fredag! ❤️ Vet inte vad jag ska göra idag, kanske brottas med Dammsugaren.. Idag blir min lilla tös 7år! Tänk vad tiden går!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Bybo
0

Hejsan och goder morgen (länge sen jag var in här :))

Ha en god dag

[LadyX]
0

God morgon. I dag när det är så  soligt och fint ska jag passa på att ta en lång skogspromenad med doggen. Resten av dagen ska jag njuta i trädgården.

[Lillmatten]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

godmorgon! Är nyss hemkommen från agilityplan! Jag är aningens blöt… blev världens störtskur lagom tills vi skulle gå gem… :P

Maria
1

Har köpt fisk till oss och katterna. Det var rom i två av makrillarna.

/Maria

Maria
0

Här en bild på de hela firrarna. Två strömmingfileer till katterna som alltid.

/Maria

Maria
1

Fick inte med sista bilden

/Maria

aggeelin
0

Ser gott ut med fisk!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Här var rätt behagligt fram till 11-tidennär regnet började strila ner. Gjort ren tretton vattenskålar och nu ska jag storrengöra "Rödes" terrarium". Det blir lite inredningsreparation också, så jag måste ta med mig skruvdragaren ut. Han lyckas ha sönder fastskruvad inredning 😉

fotokrafs
0

God dag! Vi har varit på moppe-utflykt. Inget vidare väder egentligen, men vi hade bra kläder på oss. Blev lång promenad och fikapaus på Botaniska. Lockades nästan att köpa Himmelsk kolasås med lakrits, maken kollade skeptiskt på mig… säkert? kolasås för 90 kr? Kanske köper annan gång :) På hemvägen blev vi vittne till spårvagn-bilkrock. Verkade som ingen skadats men rejäl buckla i bilplåten. Nu blir det slappande resten av dagen

Afturelding
0

Hej på er!

Sitter och dricker en stor kopp te efter att ha varit ute hela dagen. Vi trotsade regn och blåst för att stå upp för allas lika värde under Söderhamn Pride idag. Tillsammans dansade vi och sjöng för kärleken.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se