Go´morron den 24 maj
Blåsig och kall är du , man tycker du kunde släppa till lite värme, vi är ju ändå så nära sommaren!
Ta det lugn idag och vila!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon. Det är växlande molnighet i Göteborg och redan 11 grader så det kanske blir en fin dag.
Har just kollat tidningar på nätet och läst om Måns🙂
/Maria

God förmiddag! Önskar er alla en skön och vilsam söndag🌸
God eftermiddag 🙂
Här skulle det enligt tidigare väderprognos ha varit 18 grader och solsken idag, men verkligheten bjuder på annat, 13-14 grader, mulet och blåsigt. Det betyder för min del att fotosessionen blir inställd, en kompis skulle komma och fota mina ormar var det tänkt.
Go eftermiddag! Jag försöker vila ben och fot.. Ska försöka få i mig något att äta. Har inte lust på något.. Trist när det är så.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Hej Schlager-Sverige !
Vad gör Ni idag ?
Glöm inte att det är helt okej att ta dagen som den kommer…Du äger Din tid och gör vad Du vill med den ! 🌺
Godkvälls
Har varit hos min bror som fyller år nästa vecka. Han firade det idag istället
Underbart fint väder idag. Solen skiner så skönt härligt
Ha en skön kväll
Hallå! Det har varit så pass fint väder att vi kunnat göra massor av saker i trädgården idag, tack och lov.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här har det verkligen fått vara en dag i vila. Väder till trots. Legat mycket med benen i högläge, och rygg och nacke på spikmatta. Ond dag idag.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Godkväller!
Här har det vart jobb hela helgen. Skönt att slippa undan Eurovision-hysterin för ett slag också. 🙂
Fast nu börjar min magkatarr återkomma igen.. så jag blev mindre glad på det idag..
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!