Hej den 14 maj !
Har suttit här en bra stund, innan jag upptäckte att det inte finns någon morgontråd !!!!
Önskar Er
En Fin Kristihimmelfärdsdag ! 🌺
Detsamma till dig Sisa.
Här håller vi på och smågrejar. Min man gör i ordning förrådsdörren och vi har satt ut alla växter från uterummet så nu får det bära eller brista…😉
Jag har en semesterdag imorgon men min man jobbar.
/Maria
Mannen som jag bor ihop med klipper gräsmattan !
Senare kommer ungarna hem på middag, så jag får väl sätta igång med maten !
Undrar vad alla andra härinne gör idag ?
Även jag är ledig imorgon ! ☀️
Hallå alla, hoppas ni har en bra dag! Jag är ensam hemma ända till söndag eftersom min man håller fallskärmskurs hela helgen. Idag har jag fixat iordning på vår uteplats, sopat, putsat, hängt upp lyktor och skrubbat rent utemöblerna. Så är det redo för att sittas där, får gärna bli lite varmare så blir det perfekt🙂
/Christina
Har satt ut en del plantor från uterummet.
/Maria
God eftermiddag 🙂
Vi har gäster, så det blir inte många handtag gjorda idag, men jag har ändå hunnit måla färdigt mitt nya fågelbord. Nu är det bara takpapp och olja till stolpen kvar, sedan kan jag sätta upp konstruktionen och börja mata fåglarna igen. 🙂
God eftermiddag Så fint väder det är nu. Får hoppas lite värme kommer nu. Behöver de lite. Ha en skön eftermiddag
Ska vara så svårt lägga in en bild via mobilen så den hamnar rätt
Oj! Jag har inte hunnit in här idag! Jag har bland annat fixat med tomatplantorna.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#10 Fina tomater men ganska originellt växtsätt😉
/Maria
Solsken och fint men fortfarande kall vind.☀️ Har funderat på att hämta ner mina balkongstolar från vinden men eftersom balkonggolvet fortfarande är iskallt tror jag inte det är någon idé att sätta ut stolarna ännu.
Annars bara tagit det lugnt, det händer inte så mycket här och eftersom jag inte har några pengar så kan jag heller inte gå ut och handla något.
Väntar bara på pensionen!😕
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#11 Jag har hört att de växer bättre så. Jag såg ett trädgårdsprogram på TV där man odlade tomat i hinkar med hål i botten där plantan stack fram.
#11. Det är hängtomater!👍😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hahaha😂
/Maria
#11 vi har dem i taket! !
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Snart midnatt. Idag har det varit solsken, men kallt i luften.
Varit ute i garaget och städat. Flyttat om lite grejer så jag får bättre plats. Sen samlat ihop sånt som ska slängas. Och allmänt städat garaget, tog flera timmar. Fick rejält ont efteråt, främst fötterna, men även ryggen, men börjar ge sig. Ta det lugnt närmaste dagarna.
Sitter vid tv och kikar på tv4 fakta.
.