Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 450 ggr
[peter54]
0

God morgon 8 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon đŸ™‚

Halvklart, 9 grader, men det Àr riktigt blött i grÀset efter regnandet igÄr och i natt.

fotokrafs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Fredag. Jag Ă€r pigg, glad och ser framemot helg. Vet inte vad jag ska hitta pĂ„ dĂ„ men det finns mycket som lockar, som till exempel 
 Ă„ka in till Göteborg för att besöka trĂ€dgĂ„rdarna, Slottskogen, Universeum och en del butiker 
 ta en promenad runt en liten sjö, en slinga pĂ„ drygt 5 km tror jag. Har aldrig gĂ„tt dĂ€r förut. 
 Ă„ka till nĂ„got helt annat stĂ€lle. Tips i Göteborgstrakten? 
 stanna hemma och pyssla. Jag har en hel del i huvudet som behöver struktureras upp; IdĂ©er pĂ„ roliga barnvĂ€nliga aktiviteter och funderingar pĂ„ födelsedagspresent till en 9-Ă„ring o en 4-Ă„ring. Tips pĂ„ roliga aktiviteter för barn och snĂ€lla presenter? Hoppas ni fĂ„r en skön dag!

[Lillmatten]
0

Godmorgon!

Åh vad skönt med Fredag! Men nu Ă€r det inte lĂ„ng tid kvar till studenten, bara 4 veckor!!! đŸ˜‚đŸ„łđŸŒș

aggeelin
0

Godmorgon! HÀr skiner solen och det blÄser ordentligt.

Skönt med fredag idag! Det har varit en arbetsintensiv vecka. Jag har en del att slutföra idag men rÀknar med att kunna sluta vid 16-tiden. Jag hÄller pÄ och sÀtter ut plantor i trÀdgÄrden. Det projektet vill jag fortsÀtta med ikvÀll.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

flisan708
0

God morgon!! Njuter av morgonkaffet och kollar pÄ nyhetsmorgon. Skulle egentligen ha jobbat men idag fanns möjlighet till flexledigt sÄ jag tog den. Ledig tre dagar och det Àr underbart!!! Livet Àr bra, jag njuter!! Ha en skön fredag!!

Afturelding
0

Godmorgon!

Helg Ă€r vĂ€ldigt behövligt den hĂ€r veckan. Gud sĂ„ trött jag Ă€r.  Men först ska jag pĂ„ förelĂ€sning. Innan det ska jag dock sĂ€tta mig pĂ„ balkongen och Ă€ta frukost!

Hoppas ni fĂ„r en bra helg đŸ™‚

/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pĂ„ fantasy.ifokus.se

Cristine
0

Gomorron!

Har sovit i tvĂ„ omgĂ„ngar, var uppe i natt och ,fikade samt skrev lite,  ute trist som attan, skönt att sitta inne i vĂ€rmen.

Ta dagen som  den kommer!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Toyan
0

God förmiddag🙂

Å..Gullvivor Peter, sĂ„ fint, kan inte komma ihĂ„g nĂ€r jag sist sĂ„g dom vĂ€xa vilt. Idag Ă€r dom fridlysta, men tror inte dom var det pĂ„ 50-talet, brukade plocka en bukett till mamma🙂

HÀr verkar det bli vÀxlande vÀder idag, just nu sol och 10 grader. Snart dax att gÄ till tvÀttstugan, sen blir det biblioteket och lite av varje.

Ha en riktigt fin dag alla LK:aređŸŒș

MouIIyo
0

God förmiddag! 

HĂ€r Ă€r det sol och hela 15 grader. Det kĂ€nns som att sommaren kommer med stormsteg. Njuter av att lĂ€sa en bra bok och tar det lugnt. Ha en fin fredag! đŸ˜œ

[Sisa2]
0

Hej alla helgnjutare,

hĂ„ller med
skönt att det Ă€r fredag, i alla fall om man Ă€r ledig i helgen och det Ă€r ocksĂ„ jag!   Nu hoppas vi pĂ„ fint vĂ€der sĂ„ vi kan njuta av allt man kan syssla med pĂ„ vĂ„ren.

Trevlig Helg !     ☀