God morgon 8 maj
God morgon! Fredag. Jag Àr pigg, glad och ser framemot helg. Vet inte vad jag ska hitta pÄ dÄ men det finns mycket som lockar, som till exempel ⊠Äka in till Göteborg för att besöka trÀdgÄrdarna, Slottskogen, Universeum och en del butiker ⊠ta en promenad runt en liten sjö, en slinga pÄ drygt 5 km tror jag. Har aldrig gÄtt dÀr förut. ⊠Äka till nÄgot helt annat stÀlle. Tips i Göteborgstrakten? ⊠stanna hemma och pyssla. Jag har en hel del i huvudet som behöver struktureras upp; Idéer pÄ roliga barnvÀnliga aktiviteter och funderingar pÄ födelsedagspresent till en 9-Äring o en 4-Äring. Tips pÄ roliga aktiviteter för barn och snÀlla presenter? Hoppas ni fÄr en skön dag!
Godmorgon!
Ă h vad skönt med Fredag! Men nu Ă€r det inte lĂ„ng tid kvar till studenten, bara 4 veckor!!! đđ„łđș
Godmorgon! HÀr skiner solen och det blÄser ordentligt.
Skönt med fredag idag! Det har varit en arbetsintensiv vecka. Jag har en del att slutföra idag men rÀknar med att kunna sluta vid 16-tiden. Jag hÄller pÄ och sÀtter ut plantor i trÀdgÄrden. Det projektet vill jag fortsÀtta med ikvÀll.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
God morgon!! Njuter av morgonkaffet och kollar pÄ nyhetsmorgon. Skulle egentligen ha jobbat men idag fanns möjlighet till flexledigt sÄ jag tog den. Ledig tre dagar och det Àr underbart!!! Livet Àr bra, jag njuter!! Ha en skön fredag!!
Godmorgon!
Helg Àr vÀldigt behövligt den hÀr veckan. Gud sÄ trött jag Àr. Men först ska jag pÄ förelÀsning. Innan det ska jag dock sÀtta mig pÄ balkongen och Àta frukost!
Hoppas ni fĂ„r en bra helg đ
/Rebecca
SajtvÀrd pÄ kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare pÄ fantasy.ifokus.se
Gomorron!
Har sovit i tvÄ omgÄngar, var uppe i natt och ,fikade samt skrev lite, ute trist som attan, skönt att sitta inne i vÀrmen.
Ta dagen som den kommer!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.

God förmiddagđ
Ă ..Gullvivor Peter, sĂ„ fint, kan inte komma ihĂ„g nĂ€r jag sist sĂ„g dom vĂ€xa vilt. Idag Ă€r dom fridlysta, men tror inte dom var det pĂ„ 50-talet, brukade plocka en bukett till mammađ
HÀr verkar det bli vÀxlande vÀder idag, just nu sol och 10 grader. Snart dax att gÄ till tvÀttstugan, sen blir det biblioteket och lite av varje.
Ha en riktigt fin dag alla LK:aređș
God förmiddag!
HĂ€r Ă€r det sol och hela 15 grader. Det kĂ€nns som att sommaren kommer med stormsteg. Njuter av att lĂ€sa en bra bok och tar det lugnt. Ha en fin fredag! đ
Hej alla helgnjutare,
hĂ„ller medâŠskönt att det Ă€r fredag, i alla fall om man Ă€r ledig i helgen och det Ă€r ocksĂ„ jag! Nu hoppas vi pĂ„ fint vĂ€der sĂ„ vi kan njuta av allt man kan syssla med pĂ„ vĂ„ren.
Trevlig Helg ! âïž