Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 590 ggr
Cristine
0

God morgon den 22 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Uppe före tuppen idag, vaknade kl 4.44 och fixade lite med datorn så nu är allt som det ska! Jag hade tagit in ett program som bromsade upp allting. 

Dagen ser ut att bli super.. som den igår..härligt att få vara ute i trädgården och påta. Ingen tjäle i marken.

Önskar er en fin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon.

Här är bara fyra grader men det kommer nog bli en fin dag. Himlen är alldeles klar än så länge.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon!

Här är det sex grader och det blir varmare framåt dagen. Igår frukost ute på den ofärdiga uteplatsen och det var fantastiskt. Idag har solen gömt sig så det blir inne som vanligt.

Önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

Godmorgon!

Jag var tvungen att ta sovmorgon tack vare allergichocken som kom igår. Det känns att kroppen kämpar på. Två myggbett och hela överarmen svällde upp 😕

Idag ska jag iallafall bara läsa och skriva. Har en tenta till på söndag men då är vi på science-fiction mässa.

Hoppas ni får en bra onsdag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

fotokrafs
0

God eftermiddag! Vacker dag, Det blir varmt i lägenheten även med fönstren öppna, men vill inte dra ner persienner för då ser jag inte all vackert ute. Blåmesen fortsätter käka nötter. Tror att det är ruvning av ägg, ser bara en som hämtar nöt. Funderar på vad jag kan mata fåglarna med när äggen kläcks.. tror inte att nötter är bra mat för bebisfåglar. Fast mesarna är väl kanske inte så dumma att de ger ungarna det Tips?

stina63
0

God eftermiddag

Så underbart väder idag. Efter jobbet så började jag rensa ogräs i trädgården. Ett måste. Men nu känns det så skönt. Får fortsätta i morgon i trädgården.
Ha en skön onsdag

[peter54]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God afton 🙂

Lite mixat väder, 10-11 grader och lite sol, men molnen täcker stora delar av himlavalvet. Nu har en del hyacinter börjat dyka upp här och där på tomten. Vi sparar alla hyacintlökar efter julen och alla påskliljelökar efter påsken och sätter ut dem på tomten.

Maria
1

Godkväll.

Jag är helt slut. Jag gillar att prata men inte hålla föredrag. Nu var det gjort i alla fall. Vi var några på jobbet som skulle delge vad vi fått med oss från kongressen i Istanbul och jag/vi hade gjort upplägget i powerpoint så äntligen är detta avklarat.

Min bror och svägerska var här en visit och det är första gången vi ses efter deras långa säsong i Spanien men nu ska de vara hemma ända till efter jul och nyår.

Tur att jag är ledig imorgon…

/Maria

stina63
0

Attans också. Kände för lägga mig  i badet. Men jag har inget badkar här i stugan. Bara dusch

[Sisa2]
0

Hej på kvällen!

Verkar som att fler än jag haft fint väder idag..en underbar tid vi går till mötes!

Jag har varit ute nästan hela dagen…krattat, solat lite och druckit kaffe på trappan. Nu hoppas jag Ni har en fin kväll!   ☀️

aggeelin
0

Vilken härdig dag! Jag har varit ute med bilen och sett på den vackra vårens härliga färger!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet