Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 464 ggr
Cristine
0

Den nya tekniken

Hänger du med?

Skriver du ut dina dokument genom mobilen i  skrivaren, eller

betalar med Swiss där du kan betala ut  upp till 150 000 kr

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Nej, jag använder stationär dator till allt. Swiss har jag inte. 🙂

aggeelin
0

Swish är mycket praktiskt då jag nästan aldrig har pengar i plånboken.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

tlover
0

Jag har inte ens en smartphone 😊

l'm back

Maria
0

Nej jag har inte börjat "swissa" vi var dessutom ganska sena med att använda internetbank men jag tycker det räcker bra för våra behov än så länge.

Jag har ingen skrivare hemma längre och skulle jag behöva skriva ut något så gör jag det på jobbet.

Nu har vi ju fördelen med att ha en son som jobbar i databranchen så han hjälper oss vid behov.

Det är ju mycket teknik numera genom trådlöst och TV ska vi inte prata om. Jag fattar ingenting med alla apparater som är kopplade. Bara jag kan se på mina vanliga program är jag nöjd.

På jobbet måste jag ju vara uppdaterad med journalsystemet men det är ju enskilda program jag använder mig av så det är ju lättare att sätta sig in i.

/Maria

[peter54]
0

#3 Inte jag heller, jag har en tio år gammal Nokia som inte har kamera och inte kan ta emot bilder, men den går att ringa på och skicka text med och det är det enda jag vill ha telefonen till 😉

tlover
0

#5 Jag kan fota med min men det är för att det är min mammas gamla. Jag har faktiskt aldrig köpt en telefon utan har fått folks "avlagda" telefoner sen min första.

l'm back

Maria
1

Min androidtelefon är jag väldigt nöjd med.

Jag spelar en del spel. Framförallt spel som gör att man får tänka och klura för det ser jag som en bra träning för min stackars hjärna😉

Jag spelar Wordfeud som är en kopia på gamla alfapet och så spelar jag Quizkampen som är ett frågespel som är kul.

Jag är även en flitig användare av almanackan och anteckningsboken som jag har som minnesstöd så den nya tekniken har jag verkligen anammat.

/Maria

[Sisa2]
0

Jag hänger inte med alls och är inte särskilt intresserad.  Det var mycket bättre och framför allt enklare förr.

Fast datorn är ju bra, skulle inte vilja vara utan!

stina63
0

Inget av de ännu.

fotokrafs
0

Nej, jag hänger inte med… Jag har visserligen en smarttelefon som jag skaffade för knappt två år, men gör inget swishande. Smarttelefonen är tillräcklig för mig, så jag använder väldigt sällan datorn. Blir nästan bara om jag tömmer kameran på bilder. Tycker mobilen är väldigt behändig, men kan säga att jag knappt använder den som telefon.. utan nästan bara för kalender, karta, gps, och tidsfördriv -surfandet. Är inte så pratsam av mig. :)

morten.dynamite
0

Ja jag hänger med tror jag.

Började med internetbank när det kom.

Använt internet seden 1997.

Använder både stationär dator, laptop, platta och smarttelefon.

Skriva ut kan jag göra från alla enheter.

Cristine
0

Jag hade den sista modellen , gav bort den och köpte en som man bara ringer på …foton går att göra men har aldrig prövat,

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.