Vad gör du just nu?
Berätta…
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kollar på Gladiatorerna på tv4 :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Viker tygblöjor och ser på TV
l'm back
Smsar och titta på iFokus
Edit: äter chips och har ont i magen av skratt pga läsning i felläsnings-tråden 😃
Äter och tittar på filmen "New Year´s Eve, och sitter här och läser på iFokus.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Mitt bättre jag försöker övertyga mitt sämre jag om att det är dags att lägga sig.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Vem vinner?😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det går som det brukar. Jag är ju en "kronisk" nattuggla. Men det börjar kännas lite så här nu.😴 Så det blir strax en skön date med kudden.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Vi tittade på smartare än en femteklassare och efter det sista halvtimmen av Gladiatorerna, mest för att den blåklädde killen med mustaschen är hemmahörande här 🙂
Annars har jag knåpat med fodralet till den senaste beställda tomahawken under dagen. Hoppas bli klar imorgon så jag kan få iväg den på måndag.
Jag har nyss kommit hem från träning och bastu. Nu ska jag ta reda på våta träningskläder och sen steka plättar.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mu så… viker jag tygblöjor och ser på TV 😃
l'm back
Just nu sitter jag här och skriver och lyssnar på regnsmattret på taket i uterummet. Det är riktigt mysigt.
Ska snart börja göra mig i ordning för kvällen. Vi går ju upp 6 när vi jobbar så jag försöker alltid komma i säng mellan 22-23.
/Maria
Sitter och äter på en pizzeria som strax stänger. Plötsligt kom ett gäng på 15 Pers in och beställde pizzor. Såg frustrationen hos ägarna 😎