Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: kläder-smink-smycken
Läst 782 ggr
Cristine
0

Var köper du dina kläder

Har du någon särskild butik?

Vad tittar u mest på, kvaliteten, priset eller bara på att det är snyggt?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

tlover
0

Köper jag kläder är det väl myrorna jag köper från (ej underkläder), däremot är det extremt sällan jag köper kläder.

Arbetskläder köper jag från armyshopen (militärt överskott).

Köper jag nytt så kollar jag blandannat på om det är ekologiskt (även om jag inte alltid har råd att köpa det ekologiska).

l'm back

Maria
0

Loppis haha. 

Jag brukar ha kläder väldigt länge men ibland så måste jag ju bara handla och då kvittar det egentligen vilket märke eller affär bara det är något som faller mig i smaken.

/Maria

Carrosh
0

Köper mest på second hand. Just nu är jag på jakt efter kläder jag kan ha på jobbet. Annars köper jag om jag hittar något snyggt eller något jag behöver. Underkläder däremot köper jag alltid nytt.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[peter54]
1

Jag köper mina kläder över nätet, men det sker inte ofta. Jag gissar att det går 3-4 år mellan gångerna. Jag väljer alltid samma typ av kläder, praktisk funktionalism är mitt leduttryck, men jag måste förstås gilla plaggen.

fruktgumman
0

Mest på second hand

citytjejen
0

Handlar både dyra märken och billiga märkeslösa kläder. När det gäller de dyrare kläderna så brukar jag nästan alltid handla på rea. Handlar aldrig på second hand för jag tycker det är lite ofräscht, även om det är bra att kunna återvinna även kläder. 

Kvalitet är trevligt men inte alltid nödvändigt! Så länge det inte är polyester så är jag nöjd, svettas nåt otroligt av polyester😭

/Christina

Afturelding
0

Second hand! Eller diverse tygbutiker, och då tittar jag mycket på material (haha 😃)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
0

Går efter prislappen, bekvämlighet och att det är snyggt.

Handlar mest på H&M, Ginatricot men även på tradera t.ex

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.