Godmorgon söndag 22 mars
Godmorgon på er! Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron Agge och alla ni andra Nu ska jag lägga mej för några timmar så får jag se hur dagen blir senare, en sak vet jag iaf. Jag måste baka..usch inget favorit göra kan jag tala om. Ha en härlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Säga både god morgon till er som dyker upp och för min del blir det ju god natt för ska snart leta mig till sängen.
Här är det 6 grader kallt och snön från i fredags är fortfarande kvar så det blev ett bakslag på våren. Får se, dom sagt att det ska börja bli plus igen så får hoppas på det.
.
God morgon på Er!
Vaknade vid 05 snåret, är van att gå upp då så kroppen börjar bli inställd på det. Men det är på något vis mysigt. Tyst i stilla i huset samt tyst ute på vägarna kring där jag bor. -2 grader där ute. Burr!!! Jag som vill ha vår.
Gårdagen var lyckad och det var en bra dag. Sedan fick köket lite nya blommor och krukor då jag besökte en blomsterträdgård. Längtar tills man kan börja plantera ut lite blommor på balkongen. Då är det vår. För en vecka sedan bokade jag tid för däckbyte och nu är det mindre än månad tills det är dags att byta.
Idag ska jag iväg och lyssna på en gospelkör som tolkar Elvis med en väninna. Det blir spännande.
Önskar Er alla en skön söndag!!!
God morgon
Solen skiner över Malmö. Håller på att tvätta,. ska sen iväg till stugan. Underbart väder.
Ha en skön söndag
Godmorgon blir att sitta ute idag
God förmiddag 🙂
Här är grått och riktigt svinkallt, minus två grader, hård blåst och snöyra.
Jag har varit med dottern på ridtävling idag, hon var riktigt duktig. Hon ville att jag skulle hälsa på hästen och när jag gjorde det gav han kameraobjektivet en puss, så det var omöjligt att se igenom och tog gott och väl tio minuter att få rent igen. Nu ska jag åka dit och kolla finalerna innan jag hämtar hem henne.
Nu har vi ätit frukost - vi försov oss idag på vår sovmorgon - vi hade båda glömt att ställa väckarklockan på rätt sätt. När det gäller vädret så håller jag med Peter. Ute är det mulet, blåsigt och riktigt obehagligt kallt. Våren kan vara riktigt otäckt kall.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon/middag! Trött efter att ha jobbat 2 svintunga nätter + ett par timmar extra kväll igår när det saknades personal. Inte kunnat sova så länge idag som jag skulle behövat, men får vila mig ordentligt ett par dagar nu när jag är ledig. Höll hoppet uppe igår med det fina vädret (trots kylan).
Så här såg det ut på min promenad till jobbets sista timmar igår:
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

God middag!
Solsken och kall vind, har varit minusgrader i natt.
#7 Snäll häst Peter🙂
Ha en skön söndag allihopa🌺