God Morgon 19 Januari
Önskar alla LK:are en god morgon.
Här har det snöat inatt. Kommit kanske en 5 cm eller nåt i den stilen. Ligger strax under nollan. Om det fortsätter snöa så får jag kanske ut och skotta. Annars inget speciellt idag.
Hoppas ni får en bra dag.
Bild från pixabay.com
.
God morgon! Lite vitt ute och tror det är nollgradigt. I eftermiddag ska jag pyssla med papper och se om jag lyckas göra en lampskärm till sist. Försökte göra en stjärnliknande boll igår, vek och limmade massa tills jag insåg att jag gjort fel :(
God morgon 🙂
Det har snöat lite, så nu är förhållandena på uppfarten och våra skottade gångar de sämsta tänkbara - ojämn is med snö på. Sparkstöttingen ärmin räddare i nöden.
Godmorgon! Ingen snön här men den kanske är på gång. Jag har glömt att läsa prognosen.
Nu bär det ut till en ny arbetsdag och vecka. Önskar er en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Morgon!
Inatt har det kommit snö och snöar än. Se om vi får ha det längre än två dagar denna gången, två dagar som längst vi fått ha snö nu denna vintern. Haft snö kanske 3-4 omgångar max,
Hundarna älskar snö! Men snön skulle varit på julafton och nyårsafton :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon!
Här har det också snöat men bara ett par cm. Men det ska visst komma mer! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God förmiddag!
Här övergick det snöblandade till bara regn, nu ser det ut att klarna upp.
Ha en fin dag och början på veckan🌺
God eftermidda.
Här är det 1 grad kallt. Inte kommit så mycket snö så behöver inte skotta nåt.
.
God kvälls
Har tvättat efter jobb idag. Var bara att cykla som attans hem upp till tredje våningen utan hiss hämta tvätten. Ner tre nä fyra våningar blir de med källaren. Sen upp igen fyra våningar. 😂
Inte behöver man motionera ute när man kan tvätta i källaren😃
Ha en skön kväll