Har du blogg?
Varför?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag hoppas det är okej att jag svarar även om jag inte har skrivt här innan :) jag har en blogg för att sprida kunskap och göra människor glada :) jag har en djurblogg och djur är min största passion här i livet och gör mig lycklig . Och jag vill gärna dela med mig av allt jag vet och kan, tankar och hur det är att ha djur. Roliga bilder och videos hamnar där också och även videobloggar från mig där jag visar vad man får i dogbox exempelvis :)
Jag bloggade inför och efter min operation 2011 men jag har inte skrivit något sedan 2012.
Det var ett sätt för mig att ventilera och det kändes bra då men nu känner jag inget behov av att blogga.
/Maria
Jag har min blogg i Libre Office Write. Från början ville jag ha en riktig blogg, men det sa min bror nej till eftersom jag skriver väldigt mycket och väldigt detaljerat. Om jag skriver så ute på internet riskerar jag att komplett lämna ut mig själv.
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
Det är öppet för alla att skriva, välkommen hit!
Det är intressant att få veta motiven var och en har och dina lät väldigt bra tycker jag som också tycker om djur.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ptja, varför? Har bloggat sedan Lunarstorm-tiden. Var poppis då. LS började dö ut och Facebook var inte tillräckligt poppis ännu. Då kom "bloggen" och vi lunare började följa varandra i bloggar istället. Nu har jag bloggat på wordpress i 8 år tror jag. Förut flera inlägg per dag, till ett per dag och nu mer sällan. Många har slutat blogga, så då känns det tråkigt att blogga själv, men inte ha någon blogg att läsa själv.
Jag har ingen blogg, jag har inget intresse av det och jag tycker egentligen inte att jag har någon tid för en sån heller. Jag har heller aldrig läst någon blogg.
Jag har inte heller någon blogg. Läser inte så ofta andras bloggar heller. Det är mest när det slumpar sig så och jag halkar in på någons blogg när jag "slösurfar".
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Har blogg. Blir som en öppen "dagbok" hemsida mm i ett 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Tack :) Det finns inget som är så roande och lugnande med djur :) Sen att man ibland vill slita håret av sig när man har en tonåring till valp, ja det är sin sak ;)

Jag bloggar för att ha som en ventil. Bloggar om hälsa,djur, psykisk hälsa..
Jag har en blogg om te för att jag ska kunna nörda ner mig i te riktigt rejält.
Jag och min man har också en blogg om vad vi gör på gården, det är till stor del så att vänner och släktingar som bor lite längre bort ska få reda på vad vi gör då vi leker bonde. Den bloggen är däremot inte uppdaterad på länge.
l'm back
Nix, bloggar inte. Har aldrig haft det intresset att skriva på nätet på det sättet. Inte ens när det fanns bloggar för medlemmar här på iFokus skrev jag. Skriver vanlig fysisk dagbok hemma då och då när andan faller på.
Ibland som jag läser om nån har länk till nåt speciellt, men inte heller det blir särskilt ofta.
.