Godmorgon 10 december onsdag
Det känns som om det är full storm ute. Jösses vad det blåser och har gjort hela natten. Nu regnar det också. Sidledes
Undrar vad jag ska ta på mig för paraply går knappast att använda???
/Maria
Godmorgon! Ser ut genom det sköna mörkret därute som jag snart ska ut i.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon
Ny dag de regnar de regnar och blåser lite.. Jag ska cykla till jobb.
PS glöm inte skriv i vår fina adventskalender. Många vinster kvar under månanden
Önskar er alla en skön onsdag
#3 Fixar du bara till en adventskalender så ska jag skriva! 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hos oss har det både snöat och regnat. Lite snö ca 2 cm ligger kvar. Det blir lite ljusare ute i alla fall, fast jag är glad att jag inte behöver gå ut i slabbet!
Ja, var är kalendern, hoppas inget har hänt när hon varit ute och cyklat i detta vädret!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag har trott att vi haft uttryckning på gården igen. Kabelplöjning är här och har grävt upp två dagbrunnar - så innan 7:00 har det stått lastbilar med blinkeblink på och oranga gubbar springandes fram o tbx.
#5 Verkar som både Sajtvärd och alla Medarbetare är på julfest och har glömt oss.
#6 Kul att det händer nåt! 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God afton 🙂
Det har visst varit någon slags nätattack mot Telia i kväll, för vi har varit utan uppkoppling tills nu.
Ja de var konstigt, Jag tog fram kalendern i morse innan jag stack till jobb. Ändrade så de skulle bli tävling, Men ser att den står kvar på osynligt för er,
Ber om ursäkt för detta..😞. Men nu är det försent klockan är över 22
Aha, ja det förklarar saken! Då får vi väl en kalender i morgon igen!🙂
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag är noga med att trycka sidan om så de blir kvar de man har satt, För jag har gjort kalenderna i förväg.. Dom är osynliga för er. Måste ändra på den så ni kan se de. Men de är ny dag i morgon,,
Skriver här för de är ingen vinst idag. Nit lott idag. Men de hade kunnat vara vinst,
Men i morgon ska jag kolla extra noga… Så den är där den ska..
De har blåst regnat haft sig, Men jag tog ett snack med vädergudarna. Bad om lite uppehåll. De fick jag på väg till jobb. Skönt man har lite kontakter ovan🙂
Oj, tiden går fort… bara två veckor till jul och långledigt. Och i helgen är det visst lucia.. Och NU inte så långt till midnatt, måste sova! God natt :)