Godmorgon söndag 7 december
Godmorgon alla.
Regnet öser ner och det är 5 grader.
Igår var det en solig vacker dag och när vi åkte hem från julbordet så var det en vacker fullmåne och så hade det frusit till så det var lite lurigt.
Moritz, den äldste katten har som vanligt bråkat i natt. Han är hopplöst nära att bli korv😃
/Maria
God morgon!
** Energy Pethead
**Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/
God morgon!
Det är inte bara din katt som lever farligt🐱
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#2 Haha, nej. Jag älskar den tokstollen❤️ men han är som sagt tokig och han är ändå 12 år.
Han var sååå liten när han kom max 6-7 veckor och det är ju alldeles fel så han har nog missat en massa i uppfostran. Men han är väldigt snäll och lätt att hantera.
/Maria
God morgon! regn… usch. Jag kommer antagligen vara inne hela dagen . Får se vad jag hittar på.
Algot är också väldigt snäll men…..kunde han så skulle han sitta fasklistrad på min axel med huvudet under min haka. på natten ska hann sova på min arm så den somnar också och han väcker med klapp på kinden mitti natten.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon
Tvättedag idag. Igår var jag hos en väninna som har varit sjuk snart i ett år. Kändes skönt träffa henne. Se att hon mådde mycket bättre
ha en skön andra adventssöndag

God middag!
En liten glimt av solen fick vi, nu regnar det..igen..suck.
Ha en fin andra advent🌺
#7 Åh, det ser gott ut🙂
Här kommer en bild på bråkstakarna.

/Maria
Mysiga katter. Min mammas missar satt också på axlarna när hon slappade i soffan. Buhu.. fågelbordet är borta! Kanske är det och besiktas… aja, fick besök av ringduvor iaf.
#7 Smarriga bullar. #9 Riktigt mysiga katter.
** Energy Pethead
God eftermiddag/kvällning! Och glad andra advent! Suttit och kikat på Supernatural större delen av dagen, och tryckt i mig clementiner (som vanligt) :p Man kanske borde äta något ordentligt och vettigt också.. kanske får bli lite julegröt här idag igen :) Om man bara lyckas hålla ute katten från köket ;)
#7 Åh så smarrigt! :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Godkväll!
Har varit i skogen idag också, men idag dök ännu en jaktkompis upp så vi var tre som blev blöta i det kalla regnet. Och min hund Lo går från klarhet till klarhet när det gäller jakt. Idag fick jag bevis på att uttrycket "listig som en räv" stämmer.
Eftermiddagen tillbringades hos ett par i grann-grannbyn med fika.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Här blev det julkorv med potatismos och saltgurka. Men jag kom mig för att koka gröt, bara för att vi var så sugna på Ris á la Malta. Blev 3 liter! :O Blir go-middag imorgon då.. 😃
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Mm… ris à la Malta
God morgon!
** Energy Pethead