Vart ha romantisk weekend?
Vill börja med att säga att jag inte vet om jag är ute på rätt ställe för att fråga om detta. men tror det :)
I julklapp till min pojkvän tänkte jag ge en övernattning /evt helg på ett romantiskt hotell, herrgård, spa etc… Han bor utomlands nu och är hemma över jul i en månad och jag vill verkligen ge något som vi kan göra tillsammans som kvalitéts tid. Äta en god middag tillsammans, ta ett skönt bad efter och äta en god super brunch på morgonen.
Jag studerar så har en något begränsad budget. Tänkte lägga max 1500-2000kr. Krav är att det ligger i Stockholms trakten. tips även på vad man kan söka efter för att hitta.. tycker det är svårt att hitta.
Du menar 1500-2000 per person eller?
/Maria
Nä totalt, men kanske inte går att få något för det.
Jag går i gymnasiet så har som sagt en väldigt begränsad budget trots att jag jobbar vid sidan av..
Titta om du hittar något här:http: //www.liveit.se/upplevelsepresenter/födelsedag?gclid=CJzvmMiO_K0CFe5YmAodMFK7rQ
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Finns det inte något japanskt ställe i Stockholm. Vet ej vad det heter. Kolla även om det finns något hamam.
#5 tänker du på yasuragi? har för mig att det är rätt dyrt dock
#3 stället jag länkade till kostar runt 1500 (tror jag), de tar betalt för rummet och inte per person!
#6 Det kan nog heta så. Tror att ni får mer för pengarna om ni söker er utanför Stockholm. Kolla även om ni kan hyra någon stuga. Även om ni blir tvungna att ordna maten själv så kan det bli jätte mysigt.
Grinda tar man båten ut till och bor på en liten herrgård. De brukar ha förmånliga paketpriser. 🙂 Jag och sambon firade påsken där i år, då hade de ett påskpaket där det var ink middag.
Men att bara ta in på ett hotell mitt i Stockholm kan vara lika mysigt, det brukar vi göra ibland. Sitta i hotellbaren och dela en flaska vin och sen stanna på rummet dagen efter fram till utcheckning. 🙂 Clarions vid Skanstull har en trevlig spa-avdelning.
Annars rekomenderar jag att googla på olika hotellpaket där middag och sånt ingår i ett paketpris, och att söka igenom alla let's deal och groupon och liknande sidor, eftersom din budget är ganska tajt.
/Surpan