Godmorgon söndag den 1 advent
Godmorgon på er!
Idag är det den 1a advent, och den sista november!
Få se nu om Anders slaskar eller braskar - det visar hur julvädret kommer att bli Ska vi tro på det?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron alla!
Vad tänker du göra Anders?😴
nu får vi vänta tills han vaknar föratt få veta hur det blir
Ha en fin vilodag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon.
Idag eller snarare vid 16 tiden ska vi på julfest med min mans jobb,
/Maria
God morgon! Jag sitter och dricker kaffe just nu, ska snart ut till mina kaniner och fixa lite i kaninstallet. Sedan blir det ev. adventsmys i hembygdsgården, vi får se om vi åker dit eller om jag är för trött.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
God middag! :) Här blir det adventspyntande, mathandlande och leta efter elljusstake. Hörde något om att de hade billiga på Rusta, så jag hoppas jag hittar något bra :) Behöver hitta en avlång kruka också till mina hyacinter.
Kommer troligtvis lite bilder sen efter jag pyntat :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Här braskar Anders idag. :-)
God eftermiddag 🙂
Här är ganska ljust, men ändå molnigt, jag har sett solen glimta fram ett par gånger. Det är frostvitt, men det har inte snöat. Jag har tömt regnvattentunnorna idag så att de inte ska fryssprängas. God fart på fågelbordet, runt 50 småfåglar hela tiden.
Adventsfikat är på gång, lussebullar blir det. Vi kör russinfritt eftersom det bara är jagi familjen som gillar russin, övriga petar ur dem innan de öter bullen och då är det inte stor mening att ha med dem i baket.
Idag är det den 30e och jag har fotat vår lönn för tredje gången den 30e, tänker mig ett tidsdokument över ett år med en bild av lönnen varje månadsslut.
God eftermiddag! Idag slöar jag och maken i soffan. Vi har varit på Gotland i helgen och hälsat på min mans dotter och hennes mamma och styvpappa. Haft en riktigt kul helg på landet med umgänge och god mat och och raukar😃
/Christina
Godkväll!
Här har varit +1 idag så det lär väl bli -1 vid jul. 😉
Jag har tillbringat hela dagen i skogen. Enda bytet blev en julgran åt en av jaktkompisarna så han låg garanterat på plus när han kom hem.
Har nyss avnjutit en rejäl portion med fläskpannkaka.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#6 Å russin som är så gott! 🙂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godkväll. Jag har varit på en trevlig fest med min mans jobb. Trerätters middag och lite underhållning. Vi var 34 personer så nu är jag ganska simmig i bollen.
Vi var i Saltholmens gamla varmbadhus. Ett fantastiskt ställe som jag inte varit på sedan jag var liten. Jag måste googla på stället för att läsa om historiken.
/Maria