Godmorgon onsdag 19/11
Godmorgon alla.
Det är 4,5 grader ute och jag som är så frusen får ta på mig ordentligt.
/Maria
Oj, fyller jag år redan? Nä det är nog en månad kvar va'?
God morgon 🙂
Maria är en månad före sin tid, jäklar vad bråttom det skulle vli med julstöket om det var den 19e december 😉
Godmorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon! Jag önoskar att Maria bade rätt….vill förbi dessa månader så snabbt som möjligt. Grått som vanligt utanför fönstret..inte så roligt att titta ut. Hoppas ni får en fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här är det lite kyligt idag och det kommer inget vått från himlen!
God morgon
Ny jobb vecka framför mig, Men den är kort. Önskar er alla en skön onsdag
Godmiddag!
+1 mulet
Grannen kom och undrade om jag ville följa med och visa var vägen går där han kan köra med sin traktor och hämta vindfällen han fått av en som har skog en bit bort i grannbyn. Naturligtvis så var han kaffesugen så det gick en stund innan vi kom iväg.
Faktiskt kom det lite blöta snöflingor där uppe på höjden där hans träd låg, första flingorna den här vintern. Och nu märks det att det är väderomslag på gång, kroppen hade rätt den här gången också.
Nu väntar jag på att rotmos och fläsklägg ska tina upp i micron, sen ska jag njuta!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#6 Vad blir det för omslag? Här känns det som om kallare väder är på gång.
Haha, hade jag skrivit fel månad ?😃 Jag får skylla på att jag inte hade vaknat ordentligt.
Nu är jag i alla fall hemma och det var en grå dag ute.
Fick en liten blomma av en patient igår och jag upptäckte att en liten vinbärssnäcka smugit sig med. "Han" har övernattat på Sahlgrenska men är nu utsläppt i rabatten utanför😉
/Maria
#8 Precis det som du skriver. 🙂 Kom lite snö idag, men den smälte innan den tog mark.
#7 Fin bild.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godkväller allihopa!
Jag känner mig lite piggare idag, och har skickat iväg lite jobbansökningar och postat grejer, sen blev det middagslagning: tacogratäng med potatismos och ost ovanpå. Supermumsigt! Nu ska jag spendera resten av kvällen med en katt i stolen :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!