Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 671 ggr
Maria
0

Godmorgon Fredag 7/11

Godmorgon.

Hinner inte skriva mer än att önska er alla en fin fredag🙂

/Maria

Toyan
0

God morgon!

Efter flera dagars regnande så lyser solen nu, härligt🙂

Blir en dag med lite allt möjligt pyssel.

Ha en trevlig dag och fin helg🌺

Anders 50
0

God förmiddag!

Fuktigt ute, både på marken och i luften, som vanligt.  Lite mer kaffe, sen ska jag iväg och hjälpa en granne med att mäta hans tomt med min GPS.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Intehärutandär
0

Sängbunden fortfarande. Ute snöar det försiktigt och närmaste grannen har fått fnatt och julpyntat!

aggeelin
0

God förmiddag! Har problem med Internet hemma. Nu igen. Tröttsamt! :( :( :(

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

God eftermiddag! 

Sov inget inatt så jag fick lägga mej igen, nu är dagen upp och ner!

Önskar er en trevlig weekend!❤️🌺

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

God dag!

Äntligen fredag! Älskar fredagar! Ikväll blr det såklart fredagsmys i vanlig ordning 🙂  Precis varit ut med hundarna, de har sprungit av sig som attan i trädgården, galningar 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
0

God eftermiddag!

Sitter inne och myser och har mig efter jobbdag hemma med inslag av tvättstugebesök🙂Var även iväg till närbeläget innecentrum och lunchade och handlade mat och lite smått och gott. Maken ska strax iväg på läger med fallskärmsklubben hela helgen. Då stannar jag hemma och ikväll blir det Sex and the city-maraton framför bioduken för min del🙂

/Christina

stina63
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God kvälls

Underbart de är fredag. Jag är ledig

Hittade den här youtubeklippet, där ett par tuffa texaskillar ska öppna en burk surströmming. Dom vet inte vad de är för något 😃
Ha en skön fredag

Maria
0

#8 Haha.

De har min fullaste sympati😃

/Maria

stina63
0

Dom stod rätt nära också fick på sej.. Jösses Tur att dom var utomhus😃

Evelina!
0

God kväll. Har haft en dålig dag, hade läkarmöte igår om min "framtid" och blev så jädra ledsen att jag varit nedstämd hela dagen idag. slutade med att jag skickade ett mejl till berörd vårdenhet och förklarade läget, de ringde upp och nu känns det något bättre även om jag fortfarande är riktigt ledsen.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

stina63
0

Kram till dej Evelina….

[peter54]
0

God kväll 🙂

Just hemkommen från veckans sista reningsbad på dialysen. Vår dotter ska på Halloween-disco i skolan strax. Det är kattema och hona har målat sig så att hon ser ut som en katt och har kattöron på huvudet.

I morse hann jag inte göra så mycket extra och absolut inte läsa tidningen. Döm om min förvåning när jag innan diaysstart fick ett telefonsamtal från en 88-årig dam som ville tacka mig för den korta insändare jag skrivit i UNT, jag visste inte ens att den var publicerad.

Den gamla damen "tackade" ordentligt, hon pratade oupphörligen i en hel timme och senare på förmiddagen ringde hon igen och pratade ytterligare en timme. Jag hade inte hjärta att avbryta henne, men personalen på kliniken funderade förstås vad som pågick.

Evelina!
0

#12 Tack snälla du, det värmer!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning