Nu har jag gjort det igen...
Vi använder självscanning när vi är på ICA och idag så scannade jag in flera varor i en annans scanner och kundvagn.😃
Jag fick vänta tills de kom till vagnen och förklara mig så att de kunde trycka på minus. Ingen fara skedd utan mest komiskt.
/Maria
Såpass långt som till självscanning i butiken har jag ännu inte kommit.
😉
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
he he he 😃
Jag tycker det är jättebra och har använt mig av det sedan butiken började med systemet för några år sedan men detta är andra gången jag scannar i varor på någon annan😃
/Maria
Uups, kan se det framför mig 🤪
Här finns inte scanning, då måste man åka till Uppsala och det är ytterst sällan vi handlar där eftersom det är 5 mil till matbutikerna där.
Förr brukade vi månadshandla i stan och då körde frugan med självscanning, men inte numera som sagt. Jag tror inte att hon gjort det misstaget eftersom vi brukade månadshandla tillsammans och jag brukade köra kundvagnen. Då hade hon ju blivit tvungen att ta fel gubbe, haha.
Haha, ja fel gubbe är säkert svårare.😃
I detta fallet så hade vi båda lämnat kundvagnarna för att gå och hämta varor och då är det klart att man egentligen ska ta sin scanner med sig.
/Maria
Här håller sonen hårt i scannern. Det är kul att "skjuta" varorna. :-)
Kul Maria!🙂
Har aldrig använt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har heller inte använt det. Tankspridd som jag är skulle jag säkert "dra" allt flera gånger och ändå vara jättenervös att ha glömt något.🤪
Skulle säkert göra som Maria också…😃
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
ICA Kvantum här har börjat med det, men jag har slutat handla där, de är ju så dyra.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hehe, så det kan gå om man är tankspridd :p Jag har lyckats lägga mina varor i fel vagn i affären flera gånger när jag vart tankspridd. Lite i samma kategori.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Själv har jag ofta glömt att ta scannern och kommer på mig senare och fått gå tillbaka och hämta en och scanna en massa varor jag redan plockat ned i vagnen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!