Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 432 ggr
aggeelin
1

Nu är det helg! Hurra!

Jag har jobbat en mastodontvecka och ska nu inte göra något särskilt i helgen (nästan). Ser fram emot det.

Nu sa vi äta lite skinka, salami, goda ostar, oliver och en god sallad.

Imorgon eftermiddag ska jag ut och heja på sonen som ska springa en halvmara och sen koka köttgryta till kvällen.

Vad ska du göra?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

VildaVittra
0

Jag ska skörda angoraullen, så måste komma på var jag la saxen senast. 🤔

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

aggeelin
0

#1 Det kan vara svårt att komma ihåg. Idag fick jag köpa en ny äggklocka för barnbarnet har lekt bort den andra. Den kommer säkert fram och då kan det vara bra att ha två äggklockor :)

Intehärutandär
0

Vi ska åka på älgfest imorn. Kick-off för jakten med tipspromenad o mat. Kommer känna mig malplacerad som vegetarian. :-)

Cristine
0

Kära Agge, det är så roligt att se ditt glada inlägg varje fredag, man riktigt känner att nu är det helg🌺

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

#4 Tack Christin, den här gången har jag verkligen kämpat i veckan. En 55-timmarsvecka har jag hunnit med.

Cristine
0

Oj, det var inte dåligt

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Jag ser aldrig fram emot helgerna eftersom de innebär en extra dags upphåll mellan dialysbehandlingarna och förgiftningssymtomen blir tydliga efter ungefär halva söndagen.

Vår hel innehåller bland annat demontering av ungarnas studsmatta för vintern och sedan blir det väl lite rivningsjobb i Lovisas sovrum, vi ska renovera där och tänkte börja nu i helgen. 🙂

aggeelin
0

Tj0h0 vilken härlig dag! Och sonen sprang halvmaran på 1.36.11!

Maria
0

Vi har också haft en härlig dag hittlils.

#8 Duktig son du har🙂

/Maria

citytjejen
0

Så härligt med helg! Lördagen inleddes med att jag och min man sov ut ordentligt då vi båda haft mycket med våra jobb denna vecka (och jag var på en jobbintervju i veckan, vilket tar på krafterna!). Sen har vi varit ute och gjort lite ärenden och storhandlat mat (älskar att göra det 😃) och nu myser jag i kökssoffan medan maken röjer lite på uteplatsen.

Imorgon ska vi till min mamma och hjälpa henne med diverse saker!

/Christina

aggeelin
0

Visst det en härlig dag!

#9 Han är envis som en röd gris… hans kompis kom 13 minuter efter.