Godmorgon måndag 6 okt
Godmorgon på er!
Nu kör vi igång veckan!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon Agge och alla andra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Solen skiner och löven faller. Blir en "mala-löv runda" med klipparen i eftermiddag också.
Nu dags för lite jobbande.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Grå, trist och rått väder. En innedag om solen inte vill titta fram. Ska plantera om mina inneblommor, det får nog bli mitt projekt idag.
Godmorgon!
Idag fyller min man 25, så jag har planerat massa små överraskningar hela dagen. Men först ska jag skriva uppsats och åka in till skolan för att träffa gruppen.
Ha en bra dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon
Har en jobbekväll. Önskar er en skön måndag
trist väder och nu börjar träden fälla löven så om ett par dagar kan jag se fler av mina grannar.
Nu kom den fram så det är bästa att sätta sig och njuta av en mugg kaffe i solen.
God middag allihopa! Ny vecka, nya tag! :)
#6 Vad underbart mysigt det såg ut på din bil! :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

God middag!
Blåser gör det och en massa moln har seglat upp och skymmer solen.
Har börjat lite försiktig träning för att stärka ryggmusklerna, nu är det lunchdags.
Ha en fin dag🌺
#6 Å vad det låter skönt!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Idag åkte både vinterjacka (som jag precis fick ihop!) O mössa fram och på. Hu, vad rått och kallt det är ute. Fick alla blommor fixade, cykeltur tillaffärer. Hemma började jag måla spjälsäng o växasäng. Men efter det däckade jag av värk. :-(
Ja de var lite kyligt ute och blåsit här i malmö, Tror nog jag tar min tjockare jacka på mej, Lika bra Sommaren är slut med de värmen..
Natti natti
#7 & 9 Det är en mysig hörna mest när solen ligger på,och det blev så bra med det sneda bordet jag fick av en väninna till paddan. Jag är så glad att jag fick iden att ta bort betongväggen så vi kan använda den delen. Förut var det en trång hall.
#12 "en väninna till paddan" Ursäkta mig Cristine, men det var roligt 😃