God morgon 25 september
Hoppas ni alla vaknar utvilade och glada!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra som vaknar.
Här har precis åskat och blixtrat ordentligt och regnat mycket har det gjort inatt.
/Maria
Godmorgon!
Här duggar det och prognosen påstår att det är 46 % risk för åska! Trot den som vill!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag sitter o försöker tugga bort det dagliga illamåendet. Pfft, till dem som sa att det går över efter v.12. Är värre nu. Räknade med det efter erfarenhet, men man hoppas ju. En god vän kommer förbi idag, som jag inte träffat på länge. Ska bli kul att berätta nyheten. Har haft mkt ågren över att träffa henne ute (speciellt nu då det inte går att missa) . Något sådant stort vill man inte berätta så. Upptäckte att vi fått pengar idag, då ska jag ha nya kläder! . . Alla kläder är så små. :)
God morgon!
Idag lyckades jag ta mig ut på promenad redan kl 7, var skönt trots regnet. Nu sitter jag och korrläser en rapport på ca 200 sidor och ser fram emot pausen om några timmar då jag ska till salongen få ögonbrynen fixade🙂
Ikväll ska jag och min man gå på museum, Stockholms stadsmuseum närmare bestämt, det ska bli roligt och intressant!
Ha en bra dag, alla!
/Christina
Godmorgon!
Det regnar idag också, men det hör ju till när det är höst.
#0 Utvilad vet jag inte. . men glad! 🙂
#1. . #2 I år tycker jag åskan har smällt till när man minst anat det, förr var det ju alltid kvavt och varmt när åskan kom.
#3 Kul att träffa gamla vänner, nya också. Kul när kontot fylls på också! 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#4 Du hann skriva emellan! 😃 Men du får ha en bra dag också. Men det verkar den bli. 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God middag
Trött idag hehe, Men blir pigg snart när jag har ätet färdigt frukosten.
Ledig dag och har tänkt göra så mycket men tror jag tar dagen som den kommer,. En sak i taget,. resten får vara
Ha en skön torsdag
God eftermiddag 🙂
Här är mulet, men solen tittar fram i någon liten glugg emellanåt, temperatur runt 12 grader. Jag har lastat bilen med returpapper och plastförpackningar för en sväng till återbruksstationen och utöver det diverse proviantering och andra "bortaärenden".
Nu har jag plockat in samtliga tomater och kastat plantorna på komposthögen. Senare ska jag börja såga bort gärdsgårn, den blåste sönder såpass under stormen i helgen att vi beslutat att ta bort den. Barnen är stora nu, så den fyller ingen funktion längre.
Åska ,muller och ösregn under natten. Nu skiner solen + 17 , svag vind med moln som seglar över himmelen. Skall gå till mamma om en stund och fika.
Ha en trevlig dag!🌺
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#9 å vilken rikedom med så fina tomater!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#12 Kan bara hålla med. Vilka fina tomater🙂
/Maria