God morgon 29 Augusti
Tre sommardagar kvar men med kalla nätter. Hur många har satt på värmen eller eldar?
Jag har sett några grannar elda men än har jag varmt nog med en kofta på..mellan 21-22 g
Har plockat in halva trädgården för jag vet inte om det är för kallt för en del😃
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon! Nog märks det att hösten sakta men säkert börjar komma, men än är det skapligt varmt ute om dagarna. Inne har jag cirka 25 grader. Ute just nu cirka 8. Visst förbereder man sig för de kommande årstiderna. Med mitt nya jobb innebär det köp som höstskor, vinterskor och lite andra grejer. Kläder står jobbet för. Nu är jag tre dagars ledig, idag ska nya bilen hämtas och det är jättespännande. Hoppas någon vill köpa min gamla bil snart men hittills trögt. Trodde att det skulle vara enklare. Ska försöka somna om nu. Önskar er alla en riktigt skön fredag.
Godmorgon på er.
Här skiner solen och det är runt 10 grader. Ser ut att bli en fin dag.
Vi ska på en heldag med jobbet. Sektionsdag med föreläsningar och middag ikväll som jag avstår ifrån.
En av föreläsningarna heter "Hångla mer och prestera bättre"😃 Det ska bli spännande att höra det innehållet😉
/Maria
Godmorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vi har haft kallt inne och vi kan inte sätta på värmen för vi har problem så systemet är avstängt. Jag har eldat i kaminen. Nu några dagar har det varit varmare ute så även varmare inne.
Idag ser det grått ut, hoppas det skiner upp,
Morrn morrn!
Här är det hyresvärden som drar igång värmen i elementen när de känner att det är dags. Jag börjar fundera över att ta upp koftorna från källaren, det börjar kännas kallt om morgnar och kvällar nu.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

God förmiddag!
Visst känns det att hösten är på intåg, men än så länge är det varmt på dagen.
Solen lyser och det är 18 grader, härligt promenadväder🙂
Varmt och skönt ute nu!
Riktigt stekväder här borta! 😎
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
God kväll (snart)
Jag har skrattat konstant i 2 timmar. Jag kommer att ha ont i magmusklerna imorgon.
Föreläsningen vi hade under eftermiddagen var med en kille som heter Klas Hallberg, som på värmländska framförde en helt makalös underhållning med en underton av allvar. Sååå bra han var. Han finns på youtube såg jag.
/Maria
Gokväll!
Det har varit en fin dag!
#9 Fick du nåt bra hångel-tips? 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Min dag började med bilande hos grannen, så huvudet höll på att sprängas. Är sjuk, så fly kunde jag inte. Ont i skallen hela dagen. Fast slutar dagen bra god mat och film med sonen. Imorn blir det Barnens dag på stan.
Godkvälls
Jag hittade Evita peron filmen som gick för rätt många år sedan på tv. Hittade den på Youtube,. Har tittat på den i kväll.
Nu är jag ledig hela helgen. `Ska tvätta ha mig i morgon hehe,
Ha en skön helg.
Läste att Brasse Brännström har dött,
R I P