Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 404 ggr
aggeelin
1

Godmorgon, söndag 10 augusti

Godmorgon på er!

Så roligt, det var längesen jag hade förmånen att hinna skriva en morgontråd! Det har varit mycket nu ett tag. När jag vaknar, ska jag somna om och sova en stund till. Idag lördag sov jag inte mycket - ett av barnbarnen var på besök och då sover/kan jag inte somna ordentligt så kanske sov jag tre timmar natten till lördag.

Sen på söndagen ska jag hämta det andra barnbarnet (finns ett helt gäng barnbarn som är husets husses… också… ) och hon ska sova över här till måndagen. Det ska bli trevligt.Först ska vi på födelsedagskaffe hos en kompis. På måndagen ska vi på fika hos en gammal kompis. Jag önskar er en skön söndag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

God morgon Agge och alla ni LK are.😃

Det låter trevligt Agge.

Min spådom om het augusti håller i sig…redan 21+ här hos mej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Laddar inför långt jobbepass idag med. Men bara till att ge "järnet" hehe.
Tittar på Linus Svenning på Sommarkrysset nu, missade igår. Så himla bra och snygg dessutom 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Godmorgon på er.

Lite svalare här i Göteborg efter regnet. 19 grader är det nu och riktigt härligt.

/Maria

stina63
0

God morgon

Moln på himlen idag,, lite ruggit tycker jag eller så är det bara här inne i stugan som de är lite kyligt.
Jobbar kväll men efter jobb ska jag se på månen, Får hoppas att det är molnfritt då

Ha en skön söndag

Anders 50
0

Gokväll!

Började dagen med att göra älgfärslimpa och kantarellsås samtidigt som jag skötte om facebook .  Hade mycket att göra frampå dagen så det var skönt att ha middagen klar när det var dags, bara att koka Potatis.

Sen flöt dagen på med allehanda pyssel, fikabesök och nu sist gräsklippning i nästan tre timmar.

Nu LK. . .fb och öl+macka.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!