God morgon 31 juli!
Svalare här med! Bra start på dagen! Synd på magen, har du testat samarin eller kamomillte? Kan hjälpa!
Här blir det lugnt också, lite plugg och lite ärenden, skönt att få vara lite själv.
#1 Samarin biter inte på det och kamonillte har jag ingen hemma 😕
Men min mage kan få "frispel" ibland och sedan efter någon dag går det över igen. Går i perioder.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Okej jag förstår! Samarin funkar bara på viss ont i magen antar jag. Hoppas det släpper snart!
#3 Mår illa med men brukar vara det när jag har ont i magen med.
Ja sedan fungerar det ju olika bra på olika personer med 🙂
Får hoppas på det, inget vidare 😕
Men usch då! Har du testat lite kanel i vatten? Brukar funka mot illamående. Annars vet jag faktiskt inte, du får väl försöka vila och tänka på annat tills det går över.
#5 Ja jag sitter vid datorn och vilar mig 🙂
det kan väl inte vara gott? 😛
Godmorgon, skönt med svalare väder…+19 grader. Nu kan man andas igen. Idag åker vi och grattar vår son på hans födelsedag. Krya på dej, Frida! Ha en bra dag!
Godmorgon alla.
Hoppas magen snart blir bra Frida.
Här var också svalare idag (20 grader) och jag har fått ta på mig en långärmad tröja😃
/Maria

God morgon!
Jobbigt med ont i magen Frida, ingefära är bra mot illamående, finns Ingefära/Citron-te som även innehåller camomill.
Svalare här också, skönt. Hade en trevlig lunchträff igår, vi satt ute under tak när det började regna och åska, alla sa ..ååh regn, härligt😃
Ha en fin dag, vad ni än fyller den med🌺
#9 Har inte ingefära hemma då jag inte gillar det 😉 inget sånt te heller så 😕
God förmiddag 🙂
Här är också lite behagligare temperatur idag, just nu 24 grader, men det blåser friskt så att det känns svalt.
Jobbigt att ha magproblem Frida, jag känner igen det. Jag skulle nog inte stoppa i någon huskur oavsett vad innan jag vet säkert vad för slags problem jag har. Det kan ju rentav göra saken värre.
I tisdags skrämde jag upp den här ormvråken av misstag. Den hade landat i en fåra på åkern med gyttja i. Jag kollade där den suttit, men där fanns bara gyttja, inget vatten eller något annat, så jag vet inte varför den hade landat där.
#11 Ja det är ingen höjdare :/
God morgon från mig och mamma
Universum är mitt hem
Nadesch
#6 Nej inte är det gott men man tar pyttepytte lite i ett glas med pyttelite vatten (som en shot kan man väl säga, haha) och så bara sväljer du det. Hjälper mig nästan varje gång jag mår illa, förutom när det är riktigt illa illamående.
#14 Tror jag skulle må mer illa av det faktiskt 😉 Men tack ändå 🙂
#13. Godmorgon…Hälsa mamma!
Hälsningar från ett härligt Skiathos!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kväll här i burken o ute i etern
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack alla
Universum är mitt hem
Nadesch