Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 501 ggr
[peter54]
0

God morgon mÄndag 21 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon 🙂

Vaknade kl 03, för varmt, takflÀkten pÄ full speed, men jag kunde ÀndÄ inte sova. Nu sitter jag hÀr och surfar runt lite innan jag ska Äka ivÀg 06.45.

Ha en bra dag.

Storspigg pĂ„ bilden 🙂

Maria
0

Godmorgon Peter och alla andra som vaknar.

Jag sitter hĂ€r och kollar en stund. BlĂ€ddrar bland tidningarnas rubriker ocksĂ„. 

Det Ă€r min och min mans första arbetsdag idag efter fyra veckors semester som bara flugit i vĂ€g
.hmm.

/Maria

Cristine
0

God morgon pÄ er alla!

Ingen trevlig mĂ„ndag för er tvĂ„..vara instĂ€ngd en sommardag Ă€r ingen   höjdare precis. SjĂ€lv ska jag ut och rensa    i rabatterna som vi nĂ€stan glömt bort  med bygget.

Vi lessnade pĂ„ att vĂ€nta pĂ„  att sonen skulle komma hem  och sĂ€tta upp taket sĂ„ vi gjorde det sjĂ€lva men det mĂ„ste strĂ€ckas.

Ha en skön dag!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Fridaaaa
0

Morgon!

Fullt ös hÀr pÄ morrnarna. Ut med mina hundar, fixa med mina djur, fixa med sambons lillasysters hundar nu nÀr hon Àr pÄ BB, sÄ full rulle ;) LÀr dÀcka pÄ jobbet ikvÀll haha

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

[tk1971]
0

Gomorron! SjÀlv vaknade jag redan vid 5 och efter att ha rullat runt sömnlös i nÀstan en timme var det bara att gÄ upp. Nu Àr det dags att Äka till biblioteket och sen lite matshopping.

[TanatosNyx]
0

God eftermiddag!

Nyttodag idag hĂ€r! Har Ă€ntligen skrapat ihop lite energi och storröjer. Har slĂ€ngt ut lite gammalt möblemang och ska fixa upp nytt. Varit en vĂ€nda till soptippen med brĂ„te och tagit ett krafttag i köket. 

Har fixat nÀt till balkongdörren sÄ nu kan vi Àntligen vÀdra igen! (Har ett stort getingbo precis utanför dörren, sÄ har varit tvugna att hÄlla stÀngt, olidligt!)

stina63
0

GodkvÀlls

Jobbat fÀrdigt för idag, Kollade efter om de var ledigt i tvÀttstugan, Jag hade tur De var ledigt idag i kvÀll.
Ha en skön mÄndag

Mooniq
0

MĂ„ndag kvĂ€ll. varmt. solen skiner fortfarande. har varit pĂ„ stranden och delar av kroppen Ă€r vit, andra delar gris-skĂ€ra, nĂ„gra delar kokt-krĂ€fta-röda.. en mycket fĂ€rgglad dag i BohuslĂ€n đŸ™‚â˜€ïžđŸ˜Ž

Älta inte problem - skapa lösningar!! đŸ€”đŸ˜ƒ

Cristine
0

Hej Mooniq
.trevligt att se dig, hur gĂ„r det?đŸŒș

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

aggeelin
0

GodkvÀll! PÄ vÀg hem frÄn stugan.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Mooniq
0

Cristine.. tja. rĂ€tt ok. Singel igen men inte förtvivlad. Sommar o sol. huset stĂ„r kvar och katten Ă€r trött pĂ„ vĂ€rmen đŸ˜ƒâ˜€ïž jag har roat mig med att titta pĂ„ ny bil som jag fĂ„r nĂ€sta vecka och efter denna veckan ser jag fram mot 4 veckor semester - hoppas pĂ„ fortsatt sommarvĂ€der sĂ„ jag kan fĂ„ en chans att förvandla den vitrosa kroppen till beigebrun đŸ˜Ž

aggeelin
0

#10 Oj, singel! Trodde det var helt tvÀrtom - men det blir sÀkert bra - det Àr skönt att ha egen koll pÄ livet :)

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Mooniq
0

#11 aggeelin - ja det blev singel igen men det Ă€r ok, vi Ă€r inte ovĂ€nner. Men vi var för olika i vissa grunder.. sĂ„ vi tog ett seriöst snack och backade ett steg. Vi har fikat ett par gĂ„nger och det funkar bĂ€ttre, att vara vĂ€nner kan nog vara bĂ€ttre för framtiden Ă€n att vara ett par och att det kraschar om ett tag och vi inte pratar med varann igen.. đŸ™‚☀