God morgon mÄndag 21 juli
Godmorgon Peter och alla andra som vaknar.
Jag sitter hÀr och kollar en stund. BlÀddrar bland tidningarnas rubriker ocksÄ.
Det Ă€r min och min mans första arbetsdag idag efter fyra veckors semester som bara flugit i vĂ€gâŠ.hmm.
/Maria
God morgon pÄ er alla!
Ingen trevlig mÄndag för er tvÄ..vara instÀngd en sommardag Àr ingen höjdare precis. SjÀlv ska jag ut och rensa i rabatterna som vi nÀstan glömt bort med bygget.
Vi lessnade pÄ att vÀnta pÄ att sonen skulle komma hem och sÀtta upp taket sÄ vi gjorde det sjÀlva men det mÄste strÀckas.
Ha en skön dag!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Gomorron! SjÀlv vaknade jag redan vid 5 och efter att ha rullat runt sömnlös i nÀstan en timme var det bara att gÄ upp. Nu Àr det dags att Äka till biblioteket och sen lite matshopping.
God eftermiddag!
Nyttodag idag hÀr! Har Àntligen skrapat ihop lite energi och storröjer. Har slÀngt ut lite gammalt möblemang och ska fixa upp nytt. Varit en vÀnda till soptippen med brÄte och tagit ett krafttag i köket.
Har fixat nÀt till balkongdörren sÄ nu kan vi Àntligen vÀdra igen! (Har ett stort getingbo precis utanför dörren, sÄ har varit tvugna att hÄlla stÀngt, olidligt!)
GodkvÀlls
Jobbat fÀrdigt för idag, Kollade efter om de var ledigt i tvÀttstugan, Jag hade tur De var ledigt idag i kvÀll.
Ha en skön mÄndag
MĂ„ndag kvĂ€ll. varmt. solen skiner fortfarande. har varit pĂ„ stranden och delar av kroppen Ă€r vit, andra delar gris-skĂ€ra, nĂ„gra delar kokt-krĂ€fta-röda.. en mycket fĂ€rgglad dag i BohuslĂ€n đâïžđ
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
Hej MooniqâŠ.trevligt att se dig, hur gĂ„r det?đș
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
GodkvÀll! PÄ vÀg hem frÄn stugan.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Cristine.. tja. rĂ€tt ok. Singel igen men inte förtvivlad. Sommar o sol. huset stĂ„r kvar och katten Ă€r trött pĂ„ vĂ€rmen đâïž jag har roat mig med att titta pĂ„ ny bil som jag fĂ„r nĂ€sta vecka och efter denna veckan ser jag fram mot 4 veckor semester - hoppas pĂ„ fortsatt sommarvĂ€der sĂ„ jag kan fĂ„ en chans att förvandla den vitrosa kroppen till beigebrun đ
#10 Oj, singel! Trodde det var helt tvÀrtom - men det blir sÀkert bra - det Àr skönt att ha egen koll pÄ livet :)
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
#11 aggeelin - ja det blev singel igen men det Ă€r ok, vi Ă€r inte ovĂ€nner. Men vi var för olika i vissa grunder.. sĂ„ vi tog ett seriöst snack och backade ett steg. Vi har fikat ett par gĂ„nger och det funkar bĂ€ttre, att vara vĂ€nner kan nog vara bĂ€ttre för framtiden Ă€n att vara ett par och att det kraschar om ett tag och vi inte pratar med varann igen.. đâïž