Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 480 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, onsdag den 16juli

Godmorgon på er alla!

Vi sitter här med en läskig film och det bli sent. Som så ofta på semestern. Och det kommer att bli sovmorgon, imorgon igen. Därför vill jag önskar er alla en riktigt fin onsdag - vi ses när jag vaknar!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon 🙂

Här är 17 grader och solsken, ganska mycket blåst. Jag ska just åka iväg till dagens behandling. Have a nice day 🙂

Maria
0

Godmorgon.

Idag blir det besök på en loppis i Kungälv där vi aldrig varit förut.

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

Märkligt att det inte går att lita på väderlekstjänsten längre. Det skulle regnat på förmiddagen igår och sen klarnat upp och blivit en fin kväll. Blev tvärtom, så det fick bli parasoll över grillen precis utanför trappan.

Och denna morgon och dag skulle bli fin. . . men det är grått och mulet, börjar nog regna snart.   Det var bättre förr med väderlekstjänsten, inte ens norrmännens kan man lita på längre.

Arrak och besökarna är trötta.  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

#3 Jag har aldrig sett en så mörk varghund som den som ligger i bädden. Är det bara en synvilla eller kan de variera i färg?

/Maria

Fridaaaa
0

God morgon!

Ledig dag, behövligt. Mycket denna veckan. 
Verkar bli bra väder idag toppen! Skulle bli det resten av veckan, det gillas.

#3 Härligt gäng 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

#4 Det är min Arrak, och han är svart. Den svarta pälsen kom fram ännu mer efter trimningen nyligen då det långa håret plockades av.

Och de finns i många färger, svart, grå, fawn (ljusgul), vit, röd och brindle (tigrerad)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

#5 Vilken härlig bild😃 Morgongäspningen i full gång….

/Maria

Cristine
0

God förmiddag!

#3  Jisses… hur kommer ni förbi?

#5  Oj så trött man är,jag sitter också och gäspar!

Ledbruten idag efter lyftningen av 5 ihopskruvade bräder… otroligt tungt, tror de väger mycket mer när de ärimpregnerade.

Ha en fin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

#6 Oj, var det Arrak. Jag hade ingen aning om att de fanns i så många färger.

/Maria

citytjejen
0

God morgon! Jobbar på ett mycket lugnt jobb idag, bara jag som sitter här i det stora kontorslandskapet. Det blir en kort arbetsdag idag, ska möta min käre make och hans bröder med respektive på en drink innan vi bordar en skärgårdsbåt för middag och underhållning av Elliott Murphy.

/Christina

Cristine
0

Vilken spännande dag citytjejen!Tummen upp

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Toyan
0

God förmiddag!

Här har vi trott det skulle bli regn i flera dagar nu, men inte en droppe än.

#1 Fin bild Peter.

#3 Ett sånt härligt gäng Anders, superfina🙂

#5 Din katt ser lika trött ut som jag känner mig idag Frida.

#10 Ha en trevlig kväll citytjejen.

citytjejen
0

#11 Ja, Cristine, jag känner mig riktigt yster idag🙂

#12 Tack Toyan!

/Christina

aggeelin
0

Här är det mulet och blåser en del. Jag har rensat äppleträdet från kart enligt instruktion från min bror (spara två äpplen vid varje blomklase) och det blev bra!

Intehärutandär
0

Är sjuklig fortfarande och ute är det grått och soligt om vartannat. En vända till affären är dock nödvändigt, efter det blir det sängen igen. Tror jag kommer få liggsår.

aggeelin
0

#15 Oj, så tråkigt det låter :(

KaiPon
0

Idag har jag varit på sjukhuset för att prata med en läkare där för att Arbetsförmedlingen ville ha intyg på mitt mående eller nåt åt det hållet. Fick Atarax utskrivet som jag ska ta vid behov. Har inte hämtat ut det än, det hade inte kommit in innan jag var tvungen att gå till bussen, men får väl ta och göra det imorgon eller nånting. Att läkaren skrev ut det betyder att hon insåg hur illa det är, vilket jag antar är bra. Hon sa även att jag har en depression, vilket jag redan visste. Får se vad hon skriver till Arbetsförmedlingen sen bara.

Utöver det har jag inte gjort mycket idag, och kommer nog inte göra mycket mer än så. Har mått illa större delen av dagen. Förhoppningsvis kommer min läkare ihåg att skriva remiss till sjuksköterska så jag kan se om allt står rätt till. Har ju både struma och giftstruma i släkten (mamma har haft båda delarna) och har känt mig lite hängig senaste dagarna. Plus att mitt hår har varit ovanligt mörkt senaste veckan också, vilket tyder på att jag inte mår bra. Att min ångestdämpande har 'minskat antal vita blodkroppar' som bieffekt gör inte saken bättre.
Eller så är det bara hypokondrikern i mig som har frispel. Men man vet aldrig, bättre att kolla upp det och veta säkert att jag är okej än att inte kolla upp och någonting faktiskt är fel med mig.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[TanatosNyx]
0

#17 Mitt största och främsta symptom på hypothyreos var under många år ångest och depressioner, så du gör rätt i att kolla det, då det är ärftligt.

stina63
0

God kväll. Har problem med min dator den bärbara. Skärmen fladdrar blinkar hela tiden. Tror inte jag har mer försäkring på den. Vet inte vilken knapp knappar man använder till att återställa

[TanatosNyx]
0

#19 Det låter som att det är glapp i någon sladd till skärmen. Om skärmen lägger av helt kan du koppla in en extrem (vanlig) skärm och använda datorn som stationärt dito. Det går säkert att laga om man är händig med datorer.

stina63
0

20 Tack tantatosNyx . Så pass händig är jag inte att koppla in en annan skärm. Men fixar sig nog.

[TanatosNyx]
0

#21 Jodå, det lovar jag att du grejar med lite vägledning 😃 har du en vanlig skärm att prova med? Ta t.ex. datorn du sitter vid nu, är det en stationär eller får du laptopen att funka lite hjälpligt?

stina63
0

Jag sitter nu med mobilen. Bor i min stuga under sommaren. Men får kolla efter jobb i morgon. Någon som sa drivrutinen eller grafikkortet. Skärmen blinkar hela tiden går inte kolla någonstans. Jag har med mappar i min

[TanatosNyx]
0

Det kan det också vara ja, det visar sig om du provar med en annan skärm. Blir det lika med den så är det nog grafikkortet. Drivrutinerna är det sällan tyvärr.

stina63
0

Hålla tummarna att jag hittar mina papper. Är en slarva lägger de på hög i skåpet. De ordnar sig säkert. Blir bra tillslut. Tack för tipset. Godnatt ska sova nu

[TanatosNyx]
0

Då håller vi tummarna självklart 👍

chik
2

Mitt i natten kommer jag här. Får la önska er alla en fin torsdag.

Lena.P är jag i verkliga livet.