Allsång på Skansen
Tittar du på det programmet?
Jag har sällan sett ett helt - det går så tidigt på kvällen så här på sommaren.. Jag tycker att Petra Marklund är bra och hon kan verkligen sjunga, tycker jag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tittade på halva programmet. Men ingen slår Lasse. Men de blir nog bra i slutändan,
Jag har aldrig tittat på ett helt program någonsin, inte ens på den gamla tiden när Bosse Larsson höll i det. Lasse Berghagen gillar jag inte, jag tycker han är en riktig tönt. Anders Lundin gillar jag, men det hjälpte föga, jag tittade inte ändå.
Nu kanhända jag ska titta ändå eftersom det är Petra Marklund som leder, hon är en riktigt bra artist i min smak och dessutom skitsnygg. Jag kan ju titta utan ljud för programmet som sådant är lite för mycket pensionärsträff för min smak, jag sätter på ljudet om Petra sjunger själv 😉
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har aldrig sett Allsång på Skansen aktivt mer än om TV:n stått på.
Trots det så var det genom allsången jag stannade upp för många år sedan då jag hörde en oerhört svängig låt och en jättesöt tjej som sjöng och spelade piano.
Det var första gången jag hörde och såg Miss Li och hon sjöng "Oboy"
/Maria
Jag har roliga minnen från Allsångsprogrammen. 😃
Min pappa och hans syster brukade träffas och äta något gott framför TV:n och sjunga med för full hals. De hade hur kul som helst. Måste medge att vi tyckte det var pensionärsvarning, det var roligare att titta på pappa och hans syster än själva programmet. 😉
Zabelle
Allsång i sig själv är ju lite speciellt och tydligen ganska svenskt har jag hört???
/Maria
Tittar inte längre, har blivit sämre med åren och inga bra artister….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gick bara förbi TV:n en gång när Petra sjöng, hon är bra!
Hörde att Loa Falkman hade visat sina divalater igen.
Kollar sällan på programmet.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ser sällan. Ev de sista då Robert Gustafsson brukar (brukade?) vara med.