Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 283 ggr
[peter54]
0

God morgon midsommarafton 2014

God morgon 🙂

Jag Àr tidigt uppe och ska precis Äka ivÀg till veckans sista dialysbehandling. Jag fÄr se om jag fÄr hela behandlingstiden 7 timmar eller om jag mÄste banta tiden. Hoppas förstÄs att jag fÄ hela.

NÀr jag kommer hem Àr huset fullt, vi ska vara 13 personer till middag och femkamp plus andra aktiviteter, kubbspel och vad det kan bli.

Glad midsommar till er alla 🍾

Maria
0

Godmorgon Peter och alla andra som vaknar.

Glad midsommar önskar jag ocksĂ„.🙂

Min bror och svÀgerska kommer idag och sover över. Beroende pÄ vÀdret ska vi till Slottsskogen och/eller Botaniska. De ligger ju grannar ganska nÀra dÀr vi bor.

Just nu skiner solen pÄ halva himlen resten Àr riktigt mörk och det regnar sÄ smÄtt. KÀnns som om det borde finnas nÄgon regnbÄde i sikte.

Det Àr bara 13 grader Àn sÄ lÀnge.

/Maria

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Solen skiner, grĂ€smattan Ă€r glad över 7 mm regn, tĂ„rtbottnen till midsommartĂ„rtan stĂ„r pĂ„ svalning och tranorna har lagt Ă€gg!  

Ha en fin midsommarafton.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
1

Tranor Ă€r roliga fĂ„glar. Ser ut som gamla krökta gubbar😃

/Maria

flisan708
0

Hej Ä glad midsommar pÄ er alla! Solen skiner, 10 grader ute. Eftermiddags jobb vÀntar. Var rÀdd om er, kör försiktigt, njut Ä ha roligt!

Cristine
0

HÀrlig midsommar önskar jag er!

Man fĂ„r försöka vara glad trots det j
a vĂ€dret, det bĂ€sta Ă€r att inte titta ut

nu har man iaf öl och whiskey at vÀrma sig med. Har inte druckit nÄgot sedan den förra sommaren sÄ man behöver bara lite.

Ha det bra idaÂŽ

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

stina63
0

Godmiddag

Önskar er alla en skön midsommar.

aggeelin
0

Önskar er en trevlig midsommar! HĂ€r Ă€r det kallt, 13 grader, blĂ„st och regn ibland. Men vi har vĂ€rme i stugan och lugnt och skönt.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet