Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 218 ggr
Anders 50
0

Godmorgon 31 maj

Godmorgon LK.  🙂

HÀr skiner solen och jag ska ivÀg och jobba nÄgra timmar.

Ha en bra sista maj!  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Farwuq
0

Go'morrn, moln och 14°C.

đŸ„¶

VĂ€rd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cristine
0

Gomorron Anders ,draken och ni andra grinigt och trist som sjutton med bara 9 grader😕

Fy farao!

Ha en bra dag trotts fulvÀder!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon alla.

HÀr Àr mulet och ser ganska mörkt ut.

Attan ocksÄ, vi som ska Äka till Marstrand men ibland kan det vara riktigt fint vÀder ute vid havsbandet.

/Maria

flisan708
0

God morgon! 11 grader och duggregn ute. Det blir en perfekt stĂ€d och plockdag. Ledig helg = gött! Önskar er alla en riktigt trevlig lördag!

aggeelin
0

Godmorgon!

HÀr ser det ocksÄ mulet ut. FÄ se vad det blir för en dag. Nu dags att göra frukost.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Blir nog en varm och skön dag idag đŸ‘ Se vad dagen har att erbjuda. Marknad i nĂ€rheten, men tja fĂ„r se om jag kör dit.

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

Toyan
0

God morgon.

Har regnat i natt, mest mulet, men en blek sol försöker komma fram.

Har inga speciella planer för dagen, fÄr se vad som kommer.

Ha en skön lördagđŸŒș

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Lördag och molnigt ute. Ska ivÀg till pappa idag som fyllde Är i gÄr,
Ha en skön lördag

IntehÀrutandÀr
0

Fortfarande riktigt kallt. VÀrst inomhus, dÀr man fryser rakt in i benmÀrg. :( Har hÀmtat ut lite sticklingar frÄn odla.nu idag och planterat. Och satt ut mina egna sticklingar i rabatten. Ska ut med alla inomhus-vÀxter ocksÄ, mÄste dock ha nÄgon slags hylla eller liknande först. FÄr liksom inte plats med allt. :P

Fridaaaa
0

Blev en tripp till marknaden men hittade inget. Men var trevligt att gÄ dÀr :D

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

HÀr Àr soligt och ösregn om vartannat och temperaturen Àr lite mer behaglig Àn vad den varit de senaste dagarna, just nu omkring 14-15 grader.

Jag har varit till stan och handlat sand och lite annat smÄtt och gott som behövdes i verkstan. Sedan fick vi besök av morfar och hans bridgekompisar till eftermiddagsfikat och för de tre som var med morfar (sjÀlv Àr han livrÀdd) har jag förevisat mina husdjur, de var mycket imponerade av djuren.

Nu ska jag sÀtta igÄng med omstÀllningen av systemet i akvariet, jag gissar att det kommer att ta ett antal timmar innan det Àr klart.