Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 158 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, lördag 24 maj

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Konstigt! Ingen av er som är vaken?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God förmiddag på er.

Joo då agge, jag är vaken👋

Sol och 23 grader, måste städa balkongen ren från allt pollen, bäst att göra innan det blir för hett att vistas där.

Önskar alla trevliga Livskvalitéare en härlig dag🙂

Maria
0

Jodå, vaken och har varit och veckohandlat😉

/Maria

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag

Sov länge idag. Skönt de. Sätta klockan sen somna om igen hehe, Men de var inte meningen men skönt var de.
Igår så var det såå varmt, Idag lite kyligare och de har regnat inatt
Ska iväg köpa present till min bror som fyller år på måndag. Men vi ska hem till honom i morgon.
Så behöver killarna mer godis. Börjar ta slut. Köper billigt på Lidl. Bra för Anton vill ha godis säger till att han vill ha hehe

Ha en skön lördag

[peter54]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag 🙂

Här har varit sanslöst varmt idag, 29 grader i skuggan kl 14. Nu är det 28, men som tur är blåser det så att det inte känns riktigt så varmt så länge man håller sig i skuggan. Jag har haft ut fyrhjulingen och tagit några korta turer under dagens lopp bara för att svalka mig lite, jätteskönt när man kommer upp i ungefär 30 km/tim.

Jag har slutfört arbetet med min tripod och jättekubben idag, det har varit ett slit och många problem tillstötte under vägen. Tänkte jag skulle göra en bildtråd om äventyret.

Värmen gör att växtligheten bara exploderar, plötsligt är våra syréner nästan utslagna, hagtornsträdet och rönnen i blom.

Frugan har satt ut gurkplantorna och tomatplantorna i vårt lilla växthus. Ser ni något konstigt på den här planteringsbilden? 😉

Toyan
0

Hmm..kan det vara nån som tycker det är varmt? Alla sätt är bra när man vill svalka sig 👍