God morgon 18 maj
Trots blåsten igår så var dottern och jag ute och fixade i trädgården Det finns mycket att göra och är inte så lätt alla gånger, Jordborren jag har är väldigt tung och lite svår att hantera när man sitter men det gick. Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morgon!
Just nu skiner ingen sol men hoppas att den kommer fram, skulle bli lite regn idag men ändå 16 grader. Poff säger det med all växtlighet då ;)
Var nere på lister igår, åt på Fiskerian där nere, gud så gott det är! Tog med min faster, hon blev så glad. Roxy var också med, var inom min mamma samt mina morföräldrar :) Supertrött när jag kom hem xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Är hos en kompis i Västerås. Sitter i solen och njuter av God frukost.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag 🙂
Termometern på norrväggen visar 23,5 grader just nu och det blåser nästan inget alls, så för mig är det plågsamt varmt och jag orkar nästan ingenting. Jag som hade tänkt spela upp kubben idag, men det pallar jag inte i sådan här värme.
Slaktade den gamla kubben igår kväll eftersom jag behövde trapetsskruvarna. Lite sorgligt först, den har tjänstgjort i 18 år, men sedan tog "förstörelsemaktiken" över, pojken och jag gick loss på den med varsin yxa och det gick inte åt många hugg innan den rasade ihop.
Godmiddag
Har rast nu ska börja jobba igen klockan 15. Men jösses som de regnar över Malmö. Förstår inte var allt regn kommer ifrån. Men de blir sol igen.
Ha en skön söndag😃
Här är det riktigt varmt men lite blåsigt och nu är det dags att göra paprikasoppa.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här känns det nästan åskvarmt. Vi satt ute en stund efter vi planterat men fick gå in igen.
/Maria

God middag! Tittar in och önskar er alla en fin dag :)