Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 297 ggr
Maria
0

Godmorgon Valbergsmässoafton

Hoppas ni alla får en fin Valborg vad ni än hittar på.

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det mulet och utifrån de senaste dagarnas temperatur så är det kallt.

Igår såg jag  blommande klematis. Grenverk helt översållat med blå klematis, känns märkligt att allt blommar och grönskar så tidigt på våren. Idag hoppas jag på kortare arbetsdag :) 

Ha en fin sista-april-kväll! :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

God morgon

Jag njöt när jag körde till jobbet strax efter 5 i morse. Rapsfälten är knallgula, syrenträden blommar och det är såååå fint ute.
Hoppas ni alla får en härlig Valborg och glöm inte att flytta igelkottarna innan ni tänder valborgsbålet!

🌺

Zabelle   

Afturelding
0

God morgon!

Jag är så trött idag så jag ska bara ta det lugnt. Jag tror det blir en dokumentär-dag. Ska försöka komma ihåg att göra en surdeg också.

Önskar er en trevlig onsdag och valborg 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Cristine
0

God morgon! 

Kallt  är det här och för oss blir det innekväll i värmen med god mat och dottern får väl titta på elden i tv.n

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

God morgon! Solen skiner och 3 grader ute. Får se om det blir sämre väder ikväll. Sista dagen på semestern men jag ser fram emot att få börja jobba i morgon. Ska bli så spännande. Planen idag är tvättstuga och hemma pyssel. Önskar er alla en trevlig valborg!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack detsamma! 😃

Jag ska till skolan, men bara runt 45 min xD Hoppas seminariumet går bra 🙂 Ikväll blir det bara lite firande hemma med sambon, gå bort till brasan om de får tända den (eldningsförbud i Blekinge), solen skiner och jag känner mig allmänt pigg 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Godmorgon!

En lite tveksam sol försöker lysa upp mellan molnen, kallare idag och lite sämre väder på väg.

Blir en kylig kväll för dem som går till danspalatset ute i skogen en bit härifrån när det öppnar för säsongen med Blender´s orkester.  Men folk brukar ju kunna hålla värmen på flera sätt. Men jag lyssnar på musiken här hemifrån, hörs bra över skogen. 

Det blir inget besök vid någon eld för mig, blir suget för stort så får jag väl öppna luckan på vedpannan!

Trevlig valborg!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

Fick just en "rapport" från en kollega att det redan är full med folk i Stadsparken i Lund. De räknar med ca 25000 besökande (glada, festande ungdomar) i år, kanske ännu fler eftersom det är så fint väder. Landets största Valborgsfest. http://www.sydsvenskan.se/lund/folj-valborgsfirandet-i-lund/

Zabelle   

citytjejen
1

God morgon!

Det blir inget beskådande av eld för vår del, eller jo, elden i grillen då förstås😃

/Christina

[Ellenme]
0

God eftermiddag!

Idag känner jag mig väldigt låg 😕 Haft en irriterande morgon men dagen vart helt OK tack vare fina kollegor och mycket lugn och ingen stress… men väl hemma så vart humöret lågt, anser inte det är acceptabelt att vara dryg på jobbet men väl hemma kan man alltid slappna av till 100% och bara vara… så ikväll blir det bara att ta det lugnt också, ingen brasa för min del (avskyr sådant dessutom). Ledig imorgon vilket ska bli skönt, hoppas på en bra fredag för min del!

stina63
0

God kvälls i stugorna. Vädret är fint ännu. Har varit iväg efter jobb köpt lite blommor. Önskar er alla en skön valborg

[peter54]
0

God kväll 🙂

Jag har tillbringat hela dagen på dialysen och ikväll har vi sett på Robert Gustavssons 25-årsshow. Ute snöar det så det är alldeles vitt.

Maria
0

Va!!! Snöar det? Jösses…vilken Valborg.😉

/Maria