Snygga duschdraperi :)
Vart kan man köpa snygga duschdraperi?
Kollat in jysk, IKEA & h&M redan
Tänkte om någon här hade bra förslag 😃 Vill förnya lite i badrummet.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Deras sida vill inte fungera för mig 😕 Och har 6 mil enkel resta till närmaste rusta, så kan inte åka och bara titta heller. Synd.Fattar inte varför deras sida krånglar på min dator, ingen annan sida som gör det hmm
#3 För mig har det krånglat till och från flera veckor :/
#5 Ja det är konstigt.
Jotex har jag kollat, ingen som föll mig i smak, de flesta var alldeles för mönstrade för min smak, hemtex är tyvärr för dyra för ett duschdraperi.
Ellos ska jag kolla in, och se om de fått in något vettigt 🙂
Vill nämligen inte ha med massa mönster, ska det vara mönster ska det inte vara mycket eller ska det vara diskret så att säga 🙂
#7 Ja det är ju det. Känner det att duschdraperi är inget jag direkt vill lägga massa pengar på. Det vi har nu hittade jag billigt, men dags att byta ut 🙂
De känner jag att jag också behöver ett nytt dushdraperi,.
Ta en vanlig gardin du tycker om köp en bit plast lika lång som gardinen och limma ihop dem i kanterna med textillim.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Lagerhaus har mycket roligt, lika så Åhlens.
Lagerhaus är också mitt svar
jag köpte både badrums-matta och draperi där ..nyligen 🙂
penke
#10 Köper hellre duschdraperi, jag är inte mycket för såntdär 😉
#11 & #12 Lagerhaus har jag kollat in men de har typ bara med massa mönster, och det vill jag inte ha, inte så tydliga mönster (ska vara diskreta mönster i så fall). Enstaka vit men inget jag söker.
Kollat in åhlens hemsida, inte mycket där tyvärr😕
#13 Jag tror det är bättre att åka till en åhlens butik. De har väldigt mycket som inte finns på hemsidan.
Mitt senaste duschdraperi köpte jag på lagerhaus, men då ville jag ha något med lite färg, var trött på mitt gråvita badrum så det blev både nya färgglada handdukar och duschdraperi.
Men innan dess hade jag ett väldigt snyggt vitt draperi i nästan lite tygkänsla. Det inköpte jag på gekås för en väldigt billig peng. Men man kan ju inte åka till gekås bara för att köpa ett duschdraperi. Iaf inte om man bor där jag bor 😉
#14 Vi har inget i stan tyvärr. Har 6 mil enkel resa till närmaste, så vet inte alls när det blir att vi ska på det hållet (inte lönt att skicka bara sambon haha).
Ja jag är inte mycket för mycket mönster tyvärr.
Nej Gekås har vi flera timmar till, blir dyrt draperi haha
Verkar vara på mode med mycket mönster = inte bra för min del 😕
Googla på duschdraperier å se vad som dyker upp!
#16 Redan gjort 🙂 Men kommer upp de som tipsats om främst, inte så många andra försäljningssidor tyvärr, inte vad jag får fram i alla fall 😕
Detta finns på Hemtex
http://www.hemtex.se/article/duschdraperi_140627?attr1_id=1
Flera duschdraperier på Hemtex
http://www.hemtex.se/category/estore/artiklar/bada/kategorier/duschdraperier/
#18 Kollat in hemtex redan men tack ändå. Ganska dyra samt ingen som jag gillade/passar in heller.
En ide, kolla bland vaxdukarna på metervara.
#20 Inte så pyssling samt att det inte skulle se så snyggt ut tror jag, tyvärr.
Tänkte på de vaxdukar som är tyglika. Öjettringar, tyglim. Man behöver inte vara så pysslig.
#22 Aha, ja jag har inte tålamod för sånt 😛 Så vill köpa färdigt duschdraperi, men tack för tipset ändå 🙂
Men tål de tygliknande vaxdukarna (texilduk antar jag att du menar): tål dem vatten så bra?
Puttar upp 🙂
Det tror jag säkert men tror man får prata med en kunnig på någon sybutik. Tror det finns olika varianter av textillim.