Hurra, äntligen
Har vi Internet igen.
Det har varit en lång vecka med en massa krångel!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja, man får abstinens när det inte fungerar - så GRATTIS
Woho! 😃
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
För en vecka sen var Internet helt borta på morgonen och på kvällen gjorde jag många upplivningsförsök. På helgen var det flera kunniga här och tittade på lådorna i vår garderob (router och annat).
Sen har sambon haft ett antal kontakter med Stadsnät och Bahnhof och det var som moment 22, om de svarade så skyllde de på varandra. Sambon fick uppmaningen att sätta in ett gem i lådan från Stadsnät för att se om det blev kontakt. När han sen öppnade den lådan var den nästan tom. Det visade sig till slut att det var fel på produkten från Stadsnät och idag på morgonen har vi fått det fixat. Å, vad jag har väntat!!
Puh, vad skönt🙂
/Maria
Så skönt agge 🙂
Tjoho välkommen tillbaka!
Zabelle
Jag är också glad att du är tillbaka efter din ofrivilliga semester och jag vet hur du haft det Agge för min lade av och sonen tog den med sig.
Då var det den hatade Paddan igen tills jag fick låna en dator men det var ju inte samma heller när de använde andra program men äntligen har jag fått tillbaka min.
Sedan har jag köpt en ny till dottern som jag kan använda också ibland Det är en stor platt Acer som väger 9 kg.
Men det ska jag inte behöva för killen håller på at plocka ihop en dator som jag kan ha i reserv.
Men hade inte du en bärbar Agge; de går väl också på batteri?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Batteri, jo. Men ingen kontakt med Internet. Och det är för det mesta här vid köksbordet som jag har tid och möjlighet att komma in här. Och vana att göra det. :)
Jag förstår mig inte på de bärbara..trodde att man gick ut på WI-FI och sökte ett nätverk bara!
När det inte finns Internet går det inte att söka efter WiFi. Helt dött är det :( då
Ok ..jag är en nolla på sådant Agge.☺️☺️🤐
Jag också…